کد خبر: 979055
تاریخ انتشار: ۰۹ آذر ۱۳۹۸ - ۱۶:۵۲
دبیر هیات اندیشه‌ورز سپاه عاشورا با اشاره بر اینکه یک هزار و ۶۰۲ جلسه برای اقشار مختلف برگزار شده است، گفت: هدف این هیات این است تا مصوبه ها از ایده به عمل تبدیل شود.

جوادی  در نشست اعضای هیات‌های اندیشه‌ورز بسیج با حضور سعید جلیلی، عضو شورای عالی امنیت ملی و مجمع تشخیص مصلحت نظام با تشریح عملکرد هشت ماهه هیات اندیشه‌ورز سپاه عاشورا اظهار کرد: هیات اندیشه‌ورزان از بین همه اقشار مختلف جامعه تشکیل شده و در کنار هم در حال انجام وظیفه هستیم.  

وی با بیان اینکه در این هشت ماه اخیر عملکردمان نسبت به سال‌های قبل تغییر یافته است، تصریح کرد: با اینکه عملکرد خوبی داشتیم ولی خود مجموعه راضی به این کار نیست و هنوز راه زیادی باقی‌مانده است. 

دبیر هیات اندیشه‌ورز سپاه عاشورا ادامه داد: با توجه به اینکه سپاه همیشه درخلاء‌های کشور وارد عمل شده، در رابطه با تشکیل هیات‌های اندیشه‌ورز نیز وارد عمل شده است. 

وی توضیح داد: این مجموعه می‌تواند به عنوان مشاور به بزرگان، متولیان و مسوولان عمل کند، ضمن اینکه هیات‌های اندیشه‌ورز مشاوران صدیق هستند. 

جوادی با بیان اینکه برخی مسوولان با وجود نقصان‌ها به خوبی پای کار آمده و فعالیت می‌کنند، گفت: امید است به نسبت تجارب گذشته ایرادهای خود را رفع کنیم. 

وی تاکید کرد: امیدواریم برخی رده‌ها که هنوز پای کار نیامده‌اند، وارد عمل شوند تا نقصان‌ها را در کنار هم رفع کنیم. 

دبیر هیات اندیشه‌ورز سپاه عاشورا ابراز کرد: در مجموعه تهران که پیگیر کارهای استانی هستند به دنبال آمار و ارقام نیستند بلکه بیشتر به دنبال ارتفای کیفیت هستند. 

وی با اشاره بر اینکه یک هزار و ۶۰۲ جلسه برای اقشار مختلف برگزار شده است، گفت: هدف این است تا در این جلسات ۱۰ مصوبه عملی تصویب شود تا از ایده به عمل تبدیل شود. 

جوادی بیان کرد: ضعف‌هایی نیز داریم که به نسبت جمعیت افراد حاضر در این اندیشکده‌، هنوز بسترهای لازم به صورت شایسته فراهم نیست. 

وی با بیان اینکه باور به خود، اندیشه و فکر خود و باور به برنامه‌های هیات‌های اندیشه‌ورز جزو اصول‌های لازم می‌باشد، گفت: برخی منتظرند تا این برنامه به حاشیه برود و یا چند سال دیگر کمرنگ‌تر شود. 

دبیر هیات اندیشه‌ورز سپاه عاشورا گفت: هیات اندیشه‌ورز یکی از دغدغه‌های رهبری بوده و اگر بتوانیم این چالش را حل کنیم سربازی خود را عملی کرده‌ایم.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر