کد خبر: 978940
تاریخ انتشار: ۰۴ آذر ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۳
معاون صنایع دستی اداره کل میراث فرهنگی استان اردبیل:
معاون صنایع دستی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اردبیل گفت: در سال جاری ۲۵ میلیارد ریال تسهیلات مشاغل خانگی در بخش صنایع دستی در استان اردبیل از پرداخت شد.

به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اردبیل، ملکه گلمغانی‌زاده در نشست با خبرنگاران اظهار داشت: این تسهیلات با مبالغ 10  یا 15 و یا 50 میلیون تومان به متقاضیان پرداخت شده است.

وی با اشاره به اینکه مشاغل خانگی می‌تواند با تسهیلات اندک فرصت شغلی برای متقاضی فراهم کند، افزود: امسال 176 متقاضی تسهیلات مجوز مستقل و پنج متقاضی تسهیلات پشتیبان دریافت کردند.

معاون صنایع دستی اداره کل میراث فرهنگی استان اردبیل عنوان کرد: افراد متقاضی می توانند برای اشتغال در رشته‌های مختلف صنایع دستی جهت دریافت تسهیلات تقاضای خود را به اداره کل میراث فرهنگی ارائه دهند.

گلمغانی‌زاده تشریح کرد: در سال رونق تولید اشتغال‌زایی در حوزه صنایع دستی با جدیت حمایت می‌شود.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اردبیل نیز از اشتغال زایی برای 301 نفر از بانوان این استان در  سال جاری خبر داد و گفت: در این مدت برای 809 نفر اشتغال زایی شده که از این تعداد 301 بانوان هستند.

نادر فلاحی افزود: 54 نفر از بانوان در بخش‌های گردشگری و سرمایه‌گذاری از جمله بوم‌گردی، هتل و اکوکمپ شاغل شده‌اند و مابقی فرصت‌های شغلی در بخش صنایع دستی است.

وی با بیان اینکه میزان تسهیلات ارائه شده برای 809 نفر بالغ بر 195 میلیارد ریال است، گفت: اشتغال زایی بویژه در مناطق محروم و روستایی حمایت می‌شود.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر