کد خبر: 978912
تاریخ انتشار: ۰۴ آذر ۱۳۹۸ - ۱۶:۱۵
فرمانده سپاه عاشورا:
فرمانده سپاه عاشورا با بیان اینکه بسیج در زمینه‌های نقش مهم و تاثیرگذار دارد، گفت: ورود به حوزه تهدیدات نرم دشمنان از جمله رویکردهای مهم بسیج است.

سردار عابدین خرم  اظهار داشت: ورود بسیج برای مقابله با تهدیدات نرم، نیمه سخت و سخت دشمن از اولویت های اصلی و محوری بسیج است که نیروهای مسلح با پیوستن به این نیروی جوان و مردمی طی سال های پس از انقلاب به خوبی توانسته ماموریت های خود را به انجام برسانند.

وی خدمت گذاری به مردم، مرم یاری و مردم داری در قالب گروه های جهادی با هدف خدمات رسانی به مردم مناطق محروم را از دیگر اولویت های بسیج برشمرد و افزود: حضور بسیج در مناطق محروم و کم برخوردار و دور از دسترس، بسیاری از مشکلات آن مناطق را مرتفع کرده است.

خرم ادامه داد: معنوی و مکتبی بودن، انقلابی و جهادی بودن، جامع و فراگیر بودن، جوان گرائی و پویائی، انسجام و هوشمندی، ولایت مداری و خدمت رسانی و فراملی بودن از معیارهای بارز بسیج در عرصه های مختلف است که این خصوصیات این نیروی مردمی را همواره زنده و پویا نگه داشته است.

وی خدمت به مردم را افتخار و تاج کرامت بسیجیان خواند و با بیان اینکه بسیج تاکنون در هر عرصه ای که وارد شده نقش بی بدیل خود را نشان داده و این نقش از مولفه های و ویژگی های مهم بسیج است، اضافه کرد: مهم ترین شاخص بسیج که اکنون به الگویی بی مانند در جهان تبدیل شده است، موضوع فراملی و فرامرزی خدمات بسیج است که هسته های جهانی آن پرچمدار مقاومت در منطقه و دفاع از مظلوم و مقابله با ظالم شده است.

خرم با اشاره به نقش بسیج در برهه های مختلف انقلاب اسلامی طی 40 سال، رسالت بسیج در تحقق گام دوم انقلاب را مهم و تلاش برای گفتمان سازی در این حوزه بیان و اضافه کرد: در این راستا نخبگان بسیجی در راستای تحقق گام دوم انقلاب علاوه بر گفتمان سازی، محتوا سازی و مجزاسازی باید تکالیف سازمان ها و نهادها را پیگیری کنند.

وی گام دوم انقلاب را چراغ راه نسل های جدید و آینده خواند و اظهار داشت: ساختارمند کردن مردم سالاری دینی و شایستگی سالاری درون حاکمیت از برنامه های توسعه گام دوم انقلاب است که نخبگان با تحقیق و پژوهش در این راستا حرکت می کنند.

فرمانده سپاه عاشورا اطلاع رسانی از خدمات بسیج در طی سال های اخیر در حوزه عمرانی، آبادانی، خدمات بهداشتی و درمانی را از رسالت های مهم جامعه رسانه ای خواند و افزود: سپاه و بسیج خبرنگاران را در زمره بسیجانی می داند که برای توسعه و پیشرفت کشور قلم می زنند.

خرم عرصه های علمی، فرهنگی و اندیشه ای را زبان گویای مردم ایران برای رسیدن به قله های پیشرفت دانست که رسانه های گروهی باید در این رابطه تلاش های وافری  از خود نشان دهند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر