کد خبر: 978814
تاریخ انتشار: ۰۳ آذر ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۱
انتخابات فدراسیون همگانی هنوزهم در پرده‌ای از ابهام قرار دارد و دلیل آن نیز کاملا واضح و مشخص است.
سرویس ورزشی جوان آنلاین- یاداشت-وحید صابری : شاید وزارت نشینان فکر کنند می‌توانند مردم را گول بزنند، اما چنین نیست و آن‌ها در حقیقت خود را گول می‌زنند.

علت اصلی دست و پا زدن وزارت و بی ثباتی در تصمیم گیری برای زمان مجمع همگانی برای ترس از ورود امیر مجد آرا است که می‌دانند در صورت حضور او کفه ترازو به آن سمت سنگینی می‌کند و مولایی که به شدت خود را به آب و آتش زده تا این فدراسیون را بدست گیرد با وجود مجد آرا بازنده‌ای بیش نخواهد بود.

جالب است که مجد آرا مدت ده سال ریاست فدراسیون همگانی را داشت و اکنون نیز براساس نامه‌ای که ستاد کل نیرو‌های مسلح زده وی همچنان شاغل و به عنوان مشاور در تربیت بدنی نیرو‌های مسلح مشغول است.

دفتر مجامع انتخابات وزارت ورزش این نامه را تلویحا تایید کرده، اما گفته اند باید مجدارا یک نامه بیاورد که تا ۴ سال آینده هم می‌تواند به لحاظ قانونی باشد!

از عجایب روزگار است. خود مولایی که اکنون کاندیدای مورد نظر وزارت نشینان است ایا چنین نامه‌ای آورده است؟

چرا برای داورزنی چنین شرطی قائل نبودید؟

حتما قصه همگانی را می‌خواهید همانند والیبال آنقدر کش دار کنید که دقیقه ۹۰ و شب آخر تایید کنید، ولی اگر در مورد مجد آرا اینکار را یکساعت به انتخابات هم انجام دهید باز رای با او خواهد بود؛ بنابراین خوابتان آشفته است و چاره ایی نیست جز آنکه مجدآرا هم براساس ضوابط موجود تایید شود و انتخابات را در شرایطی برابربرای همه کاندیدا‌ها برگزار کنید.

ترس مهندسین انتخابات همگانی از این است که مجد آرا اگر ورود کند تمام محاسباتشان بهم می‌ریزد.

در والیبال هم با وجودی که بهنام محمودی آخرین لحظات تایید شد، اما ۱۶ رای آورد که این ۱۶ رای یک هشدار جدی به داورزنی است چه اگر ۱۳ رای وزارت و کمیته و نهاد‌ها و سایر وزارتخانه‌ها را کنار بگذاریم خواهیم دید که رای اصلی را بهنام محمودی در والیبال آورده است، اما در هر حال، صورت مساله را درست انتخاب کردند تا واژه دموکراسی در مورد والیبال صدق کند، ضمن اینکه داورزنی واقعا به کار والیبال می‌آید و در این موقعیت بهتر از او نداریم در مورد همگانی هم همین صدق می‌کند و آقای مجدآرا با تجربه بالایی که دارد می‌تواند تحرکی در بخش همگانی ورزش ایجاد کند.

آخرین خبر در مورد همگانی اینکه می‌خواهند انتخابات همگانی را مشمول مرور زمان کنند تا به سال بعد موکول شود وتا آن موقع اساسنامه مجامع انتخابات تغییر می‌کند و روسای فدراسیون‌ها دوباره در یک پروسه انتصابی تعیین می‌شوند.

انشالله که حدس و گمان ما اشتباه باشد، ولی اجازه ندهید فدراسیون‌های ورزشی از همین یک ذره روح دموکراسی تهی و خالی شوند و بخاطر منافع خود و اطرافیان و دوستان، قانون را تا نکنید.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار