کد خبر: 978336
تاریخ انتشار: ۰۲ آذر ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۲
بهائیان تفکر داعشی داشته و تمدن‌سوز است
دبیر همایش بهائیت ۲۰۰ سال خشونت، خیانت و خرافه فرقه‌ای گفت: بهائیان همانند مگسی هستند که از بهداشت حرف می‌زنند.
حجت‌الاسلام والمسلمین علیرضا روزبهانی در نشست خبری با عنوان برگزاری همایش بهائیت، ۲۰۰ سال خشونت، خیانت و خرافه فرقه‌ای که با حضور هفت کشور دنیا در شیراز برگزار خواهد شد، اظهار کرد: فرقه بهائیت به خاطر ۲۰۰اُمین سالگرد میرزا علی‌محمد شیرازی یک فستیوال برپا کرده و تلاش دارد تا او را به‌عنوان اسطوره تمدن معرفی کند.

وی افزود: بهائیت به خاطر تولد علی محمد تبلیغات گسترده کرده و حتی یک فیلم با عنوان باب ساخته است.

دبیر همایش بهائیت، ۲۰۰ سال خشونت، خیانت و خرافه فرقه‌ای گفت: ۱۹ سپتامبر تولد ۲۰۰ سالگی علی محمد است که بهائیان جشن‌هایی زیادی برای این منظور اختصاص داده‌اند.

وی با اشاره بر اینکه فراخوان مقالات برای برپایی همایش بهائیت ۲۰۰ سال خشونت داده شده و اقشار مختلف جهانی و مدیران ارشد فرهنگی در عرصه بین‌المللی حضور خواهند داشت، تصریح کرد: برای اینکه همایش  بهائیت ۲۰۰ سال خشونت، خیانت و خرافه فرقه‌ای در سطح ملی هم فراگیر شود، از استان‌هایی که در بابیت فعال بودند نیز بهره گرفته‌ایم، زیرا علی محمد باب سه سال در استان آذربایجان‌شرقی زندگی کرده و توبه‌نامه نوشته و اعدام شده است.

روزبهانی ابراز کرد: استان خراسان و سمنان نیز از استان‌های مورد اهمیت است که برخی مدیران فرقه بابیت در آنجا فعالیت می‌کردند و بوشهر نیز محلی است که علی محمد آنجا به‌دنیا آمده با انگلیسی‌ها و تزار‌های روسیه آشنا شد، از این‌رو پیش همایش‌ها در آنجا نیز برگزار شده است.

وی تصریح کرد: در سمنان، تبریز و اصفهان همایش برگزار شده و اسفندماه نیز همایش اصلی برپا خواهد شد.

دبیر همایش بهائیت، ۲۰۰ سال خشونت، خیانت و خرافه فرقه‌ای با تاکید بر اینکه بابیت بذر بهائیت است، گفت: بهائیان برای برگزاری مناسبت‌های خود برنامه‌های زیادی دارند که ما نیز برای نشر آگاهی مردم و بالابردن اطلاعات جامعه  در مقابل بهائیت دست به کار شده‌ایم.

وی بیان کرد: هدف این است که بخش فرهنگی جامعه را فعال کنیم تا با مقاله‌نویسی، اندیشه و قلم خود ما را یاری کنند.
 

فرقه بهائیت بنیاد سیاسی بدون پشتوانه فکری دارد

روزبهانی تصریح کرد: فرقه بهائیت بنیاد سیاسی بدون پشتوانه فکری دارد و تماماً با اساس سیاسی شعار می‌دهد و ربطی ندارد که بعد از انقلاب ۵۷، آن‌ها سیاسی شده‌اند.

وی خاطرنشان ساخت: فرقه بهائیت با ایران دشمنی ۱۰۰ درصدی دارد و در بیانیه‌های مختلف با جمهوری اسلامی ایران درگیر است.
 

در فتنه ۸۸ شکی نیست که بهائیت حضور داشت 

دبیر همایش بهائیت، ۲۰۰ سال خشونت، خیانت و خرافه فرقه‌ای بیان کرد: در فتنه ۸۸ شکی نیست که بهائیت حضور داشته که با اسناد و بازداشتی‌ها می‌توان گفت، در بین فتنه و درگیری سال ۹۶ افرادی داریم که با رأفت نظام اسلامی در صراط مستقیم قرار گرفتند.

وی بیان کرد: من در جایگاهی نیستم که بگویم بهائیت در اغتشاشات اخیر بودند یا نبودند، ولی با توجه به اطلاعات کسب شده حضور و نقش داشتند.

روزبهانی با اشاره بر اینکه ۴۰ عنوان مقاله برای همایش تعیین شده است، گفت: آمار دقیقی در دست نیست که اعلام کنیم کدام مقاله‌ها ارزش و رتبه لازم را کسب کرده‌اند، زیرا تا پایان تاریخ فراخوان وقت زیادی باقی‌مانده است.

وی اضافه کرد: ما در مقابله با بهائیت برنامه خود را داریم و بخش‌هایی از نهاد‌هایی که ربطی به بهائیت ندارند نیز وارد فعالیت شده‌اند و علیه فرقه و هجوم  آن‌ها کار می‌کنند.

دبیر همایش بهائیت ۲۰۰ سال خشونت، خیانت و خرافه فرقه‌ای با تاکید بر اینکه موسسات زیادی داریم که در حال فعالیت برای مقابله با فرقه‌های مختلف هستند، یادآور شد: سازمان تبلیغات نیز کار‌های زیادی انجام می‌دهد  و در قم نیز در چند سطح و اصفهان نیرو تربیت می‌کنیم و فعالیت تربیت استاد داریم که در مجامع عمومی در حال فعالیت هستند.

وی خاطرنشان کرد: هدف این همایش این است  تا افرادی که با بهائیت آشنا هستند همچنین افراد فرهیخته جامعه به ما کمک کنند.
 

نه تنها بهائیت تمدن‌ساز نیست بلکه قرون وسطایی بوده  و تمدن‌سوز است

دبیر همایش بهائیت، ۲۰۰ سال خشونت، خیانت و خرافه فرقه‌ای گفت: در همایش شیراز نیز همین رویه هست و ما هدف‌مان این است تا نشان دهیم که برخلاف  بهائیت که می‌خواهند خود را جریان‌ساز و تجدد‌خواه معرفی کنند، نه تنها بهائیت تمدن‌ساز نیست بلکه قرون وسطایی بوده  و تمدن‌سوز است.
 

بهائیت نوعی کالت بوده و دین نیست

وی با تاکید بر اینکه بهائیت نوعی کالت بوده و دین نیست، تصریح کرد: کالت‌ها از نهاد‌های ضداجتماعی و چیزی شبیه مافیا و گروه فحشا و موادمخدر هستند و برای اغفال جامعه به وجود آمده‌اند.

دبیر همایش بهائیت ۲۰۰ سال خشونت، خیانت و خرافه فرقه‌ای متذکر شد: بهائیت در جامعه جهانی  تمدن‌ساز نیست بلکه تمدن‌سوز بوده است و واپس‌گرا و ارتجاعی است.  

روزبهانی با اشاره بر اینکه در آموزه‌های باب چیزی جز داعش نخواهید دید، توضیح داد: عبدالوهاب در روز ظهور اعلام کرده است که ما سر اموال و بقعه‌های افرادی را بریده، سوزانده و خراب می‌کنیم که با ما مخالفت کنند و این تفکری داعشی است.
 

بهائیت جریان خشونت‌طلب است

وی اذعان داشت: بهائیت جریانی خشونت‌طلب است و ما معتقدیم برای صلح و رأفت نیست، شعار صلح آن‌ها دروغ ۱۰۰ درصدی است و بنده  حاضرم با استناد به منابع خود بهائی ثابت کنم که بهائیت جریانی خشونت‌گراست و در آن آدمکشی، قتل و جنایت علیه بشریت موج می‌زند.  

وی تصریح کرد: بهائیت یک فرقه به‌شدت خرافه‌گراست، زیرا کالت‌ها رهبرمحور هستند و سعی دارند تا به رهبر خود جلوه ربانی بدهند به‌طوریکه برای مثال در روزه‌های خود که ۱۹ روز بوده و منتهی به عید است، دعا می‌کنند که خدایا تو را قسم به ریش‌هایت می‌دهم.

روزبهانی تاکید کرد: خیانت در تاریخ بهائیت موج می‌زند و در بخش‌های مختلف سیاست و اقتصاد توأم با خیانت بوده است.
 

حضور فعال بهائیت در بخش تبلیغات

وی با بیان اینکه بهائی‌ها در کل جهان در بخش تبلیغ فعال هستند و حتی در کشور‌هایی که جزو سازمان ملل ثبت نیستند نیز حضور دارند، افزود: برای مثال یک سوم افراد در سه کشور تابعیت همزمان دارند و در هر سه کشور هم سمت گرفته‌اند.  
 

مگس را چه از بهداشت حرف زدن؟

وی یادآور شد: اگر بهائیت دنبال صلح است چرا در کشتار کودکان و زنان فلسطینی و کشور‌های منطقه عکس‌العملی نشان نداد؟ در حالی که یک مثال است که می‌گوید مگس را چه از بهداشت حرف زدن؟ که مصداق بارز بهائیت است.

روزبهانی متذکر شد: تعداد بهائیان نسبت به قبل از  انقلاب خیلی کم شده است، ولی تعداد در فرقه‌ها پارامتر مهمی نیست.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر