کد خبر: 977559
تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۳۹۸ - ۰۳:۲۰
امام جمعه موقت تهران:
امام جمعه موقت تهران استقامت را تنها راه پیروزی در برابر دشمنان دانست و گفت: عزت و عظمت جمهوری اسلامی ایران در دنیا با گذشت ۴۰ سال به دلیل استقامت، خون شهدا و ایثار و فداکاری مردم است.
سرویس سیاسی جوان آنلاین: به گزارش ایرنا، آیت‌الله محمد امامی‌کاشانی در خطبه دوم نماز عبادی- سیاسی جمعه این هفته تهران بر ضرورت بیداری و هوشیاری مسلمانان تأکید کرد و اظهار داشت: استقامت تنها راه پیروزی در برابر دشمنان است و عزت و عظمت جمهوری اسلامی ایران در دنیا بعد از ۴۰ سال به خاطر استقامت، خون شهدا و ایثار و فداکاری است. وی با یادآوری برنامه‌ها وتوطئه‌های استکبار بر ضد جهان اسلام خاطرنشان کرد: اگر امت اسلام به یکدیگر کینه توزی نکنند دشمنان بر آن‌ها مسلط نمی‌شوند.

امام جمعه موقت تهران به بیانات رهبر معظم انقلاب در دیدار میهمانان کنفرانس بین المللی وحدت اسلامی در تهران اشاره کرد و گفت: دشمن امروز دیگر کار نظامی انجام نمی‌دهد، بلکه در مراکز تصمیم‌گیری نفوذ کرده و به دنبال اهداف خود از همین روش است، چون این سلاح برنده‌تر است.

خطیب نماز جمعه تهران مخالفت و دشمنی ایران با یهودیان را نقشه دشمن دانست و گفت: دشمنان می‌خواهند با این نقشه‌ها و توطئه‌ها این تفرقه‌ها و اختلاف‌ها را هم در جهان اسلام و هم در بیرون ازجهان اسلام گسترش دهند. وی تصریح کرد: استکبار به دنبال منافع خود است به دین و مذهب کاری ندارد، با همه موافق است اگر به او پول بدهند و با همه مخالف است اگر اهداف و منافعش را تأمین نکنند.

امام جمعه موقت تهران به اقدامات دشمنان در عراق و جنایات صهیونیست‌ها در فلسطین اشاره کرد و گفت: باید بررسی کرد که دشمنان از کجا در عراق نفوذ کرده‌اند، اما خوشبختانه در کشور عراق مرجعیت بسیار قوی و عظیم وجود دارد که مردم این کشور آگاهانه به مرجعیت توجه می‌کنند و کلام ایشان را نصب العین قرار می‌دهند که «مردم حق دارند حرف بزنند ولی نباید به گونه‌ای باشد که دشمن سوء استفاده کند». آیت‌الله امامی کاشانی افزود: دشمن در عراق و سوریه و افغانستان اختلاف ایجاد می‌کند، چون اسلام را نمی‌خواهد و با آن مخالف است و اسلام با منافع آن‌ها در تضاد است. وی ادامه داد: همان طور که رهبر معظم انقلاب اسلامی بار‌ها تأکید کرده‌اند باید در برابر دشمنان استقامت کرد؛ همچنین اگر دل مسلمان با یکدیگر باشد و در دل مخالفت نداشته باشند دشمن بر آن‌ها نمی‌تواند تسلط یابد. امام جمعه موقت تهران در خطبه نخست نیز با یادآوری افزایش قیمت بنزین افزود: مسئله بنزین موضوعی بوده که از سوی دولت، مجلس و فرهیختگان اقتصادی تصمیم‌گیری شده است، اما باید خطاب به فروشندگان کالا‌ها و اجناس گفت که افزایش قیمت بنزین ربطی به کالا‌ها و اجناس نداشته و به دور از انصاف است که اجناس هم در پی گرانی بنزین گران شوند.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار