کد خبر: 977407
تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۳۹۸ - ۰۲:۴۵
عضو کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی گفت: در بودجه سال آینده دلار دو نرخی نخواهیم داشت.
سرویس اقتصادی جوان آنلاین: سید محمد حسینی عضو کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی در گفتگو با تسنیم، درباره تدوین بودجه سال ۹۹ از سوی دولت، گفت: اعلام شده که لایحه بودجه تا ۱۵ آذر به مجلس ارائه خواهد شد.

وی با بیان اینکه «در بودجه سال آینده دلار ۴۲۰۰ تومانی نخواهیم داشت»، افزود: اینکه دلار در بودجه سال آینده به چه میزانی باشد، هنوز مشخص نیست، اما آنچه مشخص است، این است که دلار دو نرخی در بودجه سال آینده نخواهیم داشت.

نماینده تفرش در مجلس همچنین از ارائه گزارش عملکرد ۳۸۱ شرکت، بانک و مؤسسه غیرانتفاعی دولتی درباره عملکرد سال گذشته و شش ماهه اول امسال به‌صورت تفکیک‌شده از سوی سازمان برنامه و بودجه به مجلس خبر داد و عنوان کرد: این گزارش در کمیسیون برنامه و بودجه در حال بررسی است، البته قرار بر این است دیوان محاسبات نیز در این زمینه گزارشی را به کمیسیون ارائه کند.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات مجلس با اعلام اینکه این گزارش سازمان برنامه و بودجه در سه فصل تدوین شده‌است، اضافه کرد: بخش عملکرد شرکت‌ها در سال ۹۷، عملکرد شرکت‌ها در شش‌ماهه سال ۹۸ و بودجه پیش‌بینی‌شده برای سال ۹۹ این سه بخش را تشکیل می‌دهند، علاوه بر این شرکت‌های زیان‌ده، سودده و نقطه سربه‌سر، بانک‌ها و مؤسسات انتفاعی وابسته به دولت شامل سازمان صنایع دفاع و سازمان بنادر و کشتیرانی نیز در این گزارش تفکیک شده‌اند.

حسینی با اشاره به اینکه بودجه شرکت‌ها نسبت به سال گذشته ۹‌درصد افزایش یافته و رشد ۱۵ درصدی برای افزایش حقوق و دستمزد در نظر گرفته شده‌است، اظهار کرد: بودجه شرکت‌ها یک‌میلیون و ۳۸۰ هزار میلیارد تومان تدوین شده‌است. سال گذشته این رقم یک‌میلیون‌و ۲۴۰ هزار میلیارد تومان بوده‌است.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار