کد خبر: 977306
تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۳۹۸ - ۱۶:۵۰
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان البرز :
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان البرز مصرف آب شرب به ازای هر نفر در شبانه‌روز را ۱۵۰ لیتر اعلام کرد و گفت: این مهم در استان البرز ۲۰۵ لیتر بر ثانیه است.

غلامرضا رضایی فر با اشاره به وجود ۴۳۸ هزار مشترک تحت پوشش شرکت آب و فاضلاب استان، اظهار کرد: این تعداد حدود یک میلیون و ۱۱۰ هزار واحد را شامل می شود.

وی بیان کرد: از تعداد واحدهای زیرمجموعه مشترکان آب و فاضلاب استان البرز حدود ۹۳ درصد واحدهای مسکونی و ۷ درصد واحدهای غیرمسکونی از جمله تجاری هستند.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان البرز اضافه کرد: در استان البرز بالغ بر ۳۵۰ هزار واحد مسکونی تحت پوشش خدمات دفع و تصفیه فاضلاب وجود دارد که خدمات مربوطه را از شرکت آب و فاضلاب استان دریافت می کنند.

رضایی فر ادامه داد: استاندارد کشوری در بحث مصرف آب شرب به ازای هر نفر در شبانه روز برابر ۱۵۰ لیتر است اما این مهم در شهر کرج و شهرهای استان البرز به ازای هر نفر در شبانه روز ۲۰۵ لیتر بر ثانیه است که بالاتر از استاندارد کشوری است.

وی گفت : با توجه به بالا بودن میزان مصرف آب شرب در استان از مردم خواست مصرف آب شرب را متعادل و بهینه کنند تا استفاده بهینه در این حوزه محقق شود.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان البرز عنوان کرد: شرکت آب و فاضلاب بر اساس وظیفه ای که قانون بر عهده آن نهاده، مسئولیت توزیع آب شرب به صورت پایدار و مطمئن را در دستور کار خود دارد.

وی افزود: با توجه به رسالت خود اقداماتی را در دستور کار قرار داده ایم تا در تابستان سال آینده شاهد مشکلاتی از قبیل کمبود آب نباشیم.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان البرز تاکید کرد: در بخش فاضلاب استان نیز پروژه های مهمی در دستور کار است تا بتوانیم‌ عقب ماندگی ها نسبت به متوسط کشوری را جبران کرده و خود را به استانداردهای ملی برسانیم.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار