کد خبر: 977282
تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۳۹۸ - ۱۷:۰۳
استاندار اردبیل:
استاندار اردبیل گفت: روابط تجاری و اقتصادی اردبیل و عمان توسعه می‌یابد و در این زمینه حمایت از سرمایه‌گذاران بخش خصوصی به عنوان یک اولویت اساسی مطرح است.

به گزارش خبرنگاران جوان آنلاین از اردبیل، اکبر بهنامجو در نشست مشترک با سفیر کشور عمان در اردبیل اظهار داشت: اهمیت به توسعه روابط با کشور دوست و همسایه عمان در بخش‌های مختلف برای ما حائز اهمیت بوده و درصدد هستیم با برنامه‌ریزی در این زمینه موفق عمل کنیم.

وی با اشاره به این که استفاده از ظرفیت‌های مختلف در بخش‌های مختلف نیز در دستور کار قرار دارد بیان کرد: با توجه به این که اردبیل در صنعت فرش و عسل شهرت جهانی دارد بدون شک با ورود به این عرصه می‌توانیم توسعه تجاری و اقتصادی استان را رقم بزنیم.

استاندار اردبیل بیان کرد: توسعه صادرات غیرنفتی نیز باید به اندازه صادرات نفتی مورد توجه واقع شود تا بتوانیم زیرساخت‌های صنعت توریسم را فراهم کرده و به خصوص در جذب گردشگران نیز اقدامات اساسی و مناسب انجام دهیم که این موضوع برای ما یک اولویت اساسی است.

بهنامجو بیان کرد: حمایت از سرمایه‌گذاران بخش خصوصی به عنوان یک اولویت اساسی مطرح است و در این زمینه درصدد هستیم زمینه حضور سرمایه‌گذاران در استان را فراهم کرده و در امر حمایت از بخش خصوصی برنامه‌ریزی‌های اساسی انجام دهیم.

وی تصریح کرد: خوشبختانه روند توسعه سرمایه‌گذاری‌های خارجی نیز در اردبیل رو به رشد است که درصدد هستیم با مطالعه و کشف پهنه‌های معدنی در این استان برای توسعه سرمایه‌گذاری‌های خارجی ورود جدی داشته باشیم و فعالیت اقتصادی را تداوم بخشیم.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر