کد خبر: 976950
تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۲
مدیر امور ابفای شهرستان فردیس خبرداد
مدیرشرکت آب و فاضلاب شهرستان فردیس اعلام کرد که باحفاری و تجهیز ۲ حلقه چاه جدید، بخشی از مشکل کمبود آب این شهرستان مرتفع شد.

مرتضی یاوری افزود: ساکنان شهرستان فردیس در ماه های اخیر با مشکل کمبود آب مواجه بودند که ۲ حلقه چاه جدید هریک با آبدهی ۲۵ لیتر در ثانیه وارد مدار شد.

وی ادامه داد : امسال نیز برای پیشگیری از هدر روی آب پنج کیلومتر شبکه فرسوده آب در فردیس بازسازی شده که تا پایان سال به ۱۲ کیلومتر می رسد ودر این مدت نیز یک هزار انشعاب فرسوده مشترکان فردیس اصلاح و بازسازی شده است.

یاوری با اشاره به اینکه ۳۰ کیلومتر شبکه توزیع آب فرسوده در فردیس وجود دارد، گفت: امسال ۱۲ کیلومتر این شبکه اصلاح می شود و مابقی در سال ۹۹ به اتمام می رسد.

وی به ساخت مخزن بتنی زمینی آب به ظرفیت پنج هزار متر مکعب اشاره کرد و گفت: این مخزن ۱۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

مدیر امور ابفای شهرستان فردیس به راهکارهای حفاظت از کنتور اشاره کرد و گفت: مشترکان برای جلوگیری از یخ زدگی کنتور و تاسیسات آب در فصل سرما می توانند از عایق پشم شیشه استفاده کنند.

وی با بیان اینکه مشترکان از ریختن آب داغ بر روی کنتور یخ زده خودداری کنند، یادآور شد: در هنگام بروز یخ زدگی به جای آب جوش ازهوای گرم برای رفع یخ زدگی کنتور استفاده کنند.

مدیر امور آبفای شهرستان فردیس با بیان اینکه آب شرب این شهرستان از منابع زیر زمینی تأمین می‌شود، گفت: فردیس از آب سطحی تصفیه شده بی بهره است و اکنون آب شرب فردیس از طریق ۶۲ حلقه چاه با میزان آبدهی یک هزار و ۴۵۰ لیتر در ثانیه تأمین می‌شود.

وی با بیان اینکه ۴۷ هزار مشترک آب درفردیس از خدمات آبفا بهره مند هستند، گفت: این مشترکان سالانه ۳۰ میلیون مترمکعب آب مصرف می کنند.

یاوری  در پایان گفت : مردم در صورت بروز هر نوع مشکلی با شماره ۱۲۲ تماس حاصل کنند .

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار