کد خبر: 976606
تاریخ انتشار: ۱۸ آبان ۱۳۹۸ - ۱۶:۳۰
وزیر کشور در فرودگاه سنندج:
وزیر کشور دقایقی قبل در فرودگاه سنندج گفت: پیگیری اهداف سند توسعه کردستان برنامه اصلی سفر دو روزه به سنندج خواهد بود و در این سفر با مدیران استانی جلسات متعددی برگزار خواهد شد.

عبدالرضا رحمانی‌فضلی دقایقی قبل از طریق فرودگاه سنندج وارد استان کردستان شد و در برنامه‌های 2 روزە بە استان کردستان جلسات مختلفی را با اقشار مختلف مردم برگزار خواهد کرد.

وزیر کشور در مصاحبه با خبرنگاران اظهار داشت: پیگیری اهداف سند توسعه کردستان برنامه اصلی سفر دو روزه به سنندج خواهد بود.

رحمانی‌فضلی افزود: روند توسعه کردستان بر اساس سند توسعه تدوین شده برای این استان مدنظر بوده و در این سفر جلسات متعددی را با مدیران استان برگزار خواهیم کرد.

وی تصریح کرد: در قالب این جلسات چالش‌ها و کاستی‌های روند اجرای سند توسعه کردستان مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

وزیر کشور خاطرنشان کرد: مدیران استانی در این جلسات بر اساس وظایف محوله گزارش‌هایی را ارایه خواهند داد و تصمیم‌گیری‌هایی برای رفع مشکلات صورت می‌گیرد.

بازدید از طرح‌های ساخت تقاطع بلوار توحید سنندج، ورزشگاه سرپوشیده 22گولان و چندین پروژه عمرانی مرکز کردستان برنامه‌های پیش از ظهر رحمانی فضلی خواهد بود.

همچنین بازدید از ناحیه منفصل شهری و پروژەهای عمران شهری، شرکت در جلسە شورای توسعە استان از دیگر برنامه‌های وزیر کشور در کردستان خواهد بود ضمن اینکه نشست با فعالان اقتصادی استان و نشست با روحانیون و علما و شرکت در جشن بزرگ میلاد پیامبر بە مناسبت آغاز هفتە وحدت از دیگر برنامەهایی است کە با حضور وزیر کشور در سنندج برگزار می‌شود.

انتهای پیام/76/2330/ی

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر