کد خبر: 976356
تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۹
فرمانده ناحیه انتظامی استان اصفهان :
فرمانده انتظامی استان از رهایی دختری ۵ ساله ربوده شده بود و تحویل این کودک به خانواده پس از یک شبانه روز توسط ماموران پلیس آگاهی "اصفهان" و شهرستان "نجف آباد" خبر داد.
سردار"مهدی معصوم بیگی" در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، اظهار داشت: در پی تماس خانمی با سامانه ۱۱۰ پلیس و اعلام اینکه کودک ۵ ساله او را در راه مهد کودک ربوده اند، بلافاصله گشت انتظامی به محل اعزام شد.

وی با اشاره به اینکه این حادثه در شهر "گلدشت" از توابع شهرستان "نجف آباد"، توسط ۲ نفر و به وسیله یک سواری پراید اتفاق افتاد بود افزود: از همان دقایق اولیه کارآگاهان پلیس آگاهی این شهرستان و "اصفهان" وارد عمل شدند و با انجام یک سری کار‌های تخصصی و استفاده از ابزار‌های علمی کشف جرم موفق شدند آدم ربایان را شناسایی کنند.

این مقام ارشد انتظامی بیان داشت: یک گروه از ماموران مجرب پس از هماهنگی‌های لازم و دریک عملیات ضربتی وارد مخفیگاه متهمان شدند و بحمدالله توانستند این آدم ربایان را یک شبانه روز بعد از وقوع جرم در شهر "اصفهان" دستگیر کنند.

سردار معصوم بیگی اظهار داشت: آدم ربایان کودک را در منزلی در یکی از شهرستان‌های اصفهان مخفی کرده بود که ماموران به محل اعزام و فاطمه ۵ ساله را در سلامت کامل به خانواده اش تحویل دادند.

وی با اشاره به اینکه متهمان پس از تشکیل پرونده به مراجع قضائی تحویل داده شدند گفت: آدم ربایان در تحقیقات اولیه پلیس انگیزه خود را خصومت با پدر کودک ربوده شده اعلام کردند.

فرمانده انتظامی استان اصفهان تصریح کرد: دعای خیر مردم، هوشمندی پلیس، استفاده از تجهیزات به روز کشف جرم و عملیات منسجم و ضربتی پلیس، فاطمه ۵ ساله را به آغوش گرم خانواده بازگرداند، مردم خوب، شریف، متدین و شهید پرور استان اصفهان بدانند نیروی انتظامی خدمتگزار مردم است و به لطف پروردگار و در سایه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران فرزندان شما در نیروی انتظامی حافظ جان، مال و ناموس مردم هستند.

سردار مهدی معصوم بیگی در پایان با اشاره به اینکه کارکنان پلیس آگاهی، فاطمه ۵ ساله را همچون فرزند خود دانستند و از همان دقایق اولیه تا وقتی که آدم ربایان را دستگیر کردند خواب نداشتند اظهار داشت: کارکنان نیروی انتظامی بر سر عهد و پیمان خود ایستاده اند و در این راه جان خود را در طبق اخلاص گذاشته اند.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر