کد خبر: 976034
تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۷
استاندار مرکزی خبر داد
استاندار مرکزی گفت: امکانات و تجهیزات درمانی بیمارستان قدس اراک جوابگوی نیاز خدمات درمانی گردشگران سلامت در داخل و خارج کشور است.
استاندار مرکزی گفت: امکانات و تجهیزات درمانی بیمارستان قدس اراک جوابگوی نیاز خدمات درمانی گردشگران سلامت در داخل و خارج کشور است.

سیدعلی آقازاده استاندار مرکزی در بازدید از بیمارستان قدس اراک افزود: امکانات درمانی و تجهیزات پزشکی این بیمارستان مطلوب است و می‌تواند در پذیرش گردشگر سلامت و بیماران خارج کشور خدمات درمانی با کیفیت ارایه کند.

وی اظهار داشت: استاندار مرکزی گفت: مدیریت استان کوشید با صرف سه میلیارد ریال زمینه پرواز تهران در فرودگاه اراک فراهم شود، اما نتایج رضایت بخش نشد،  اما نبود پرواز در این خط هوایی نباید مانع ارایه خدمات درمانی به گردشگران سلامت باشد.

آقازاده افزود: بهره‌گیری از آمبولانس مجهز و انتقال گردشگران سلامت از تهران به اراک با توجه به جاده‌های مطلوب و بعد مسافت کوتاه، ممکن است.

وی بیان داشت: مجموعه مراکز درمانی و بیمارستانی با کمبود نقدینگی در شرایط اقتصادی مواجه هستند، اما با تعامل و بهره‌گیری از راهکار‌های مطلوب می‌توان از آن گذر کرد.

وی اظهار داشت: بیماستان قدس به عنوان یکی از مراکز قدیمی و خوش نام در غرب کشور از تجهیزات درمانی قابل قبولی برخوردار است که به مردم و به ویژه خانواده معظم شهدا، ایثارگران و جانبازان خدمات ارایه می‌کند.

استاندار مرکزی گفت: بخشی از مشکلات این مرکز درمانی مربوط به مطالبات انواع بیمه‌ها است که بیمارستان قدس ۳۰۰ میلیارد ریال از بیمه‌های استان طلب دارد.

آقازاده افزود: لازم است پیگیری ویژه برای کاهش مشکلات این مرکز درمانی در دستور کار قرار گیرد تا مطالبات بیمارستان تامین شود.

وی اظهار داشت: بیمه دی نیز رقم سنگینی به بیمارستان قدس اراک بابت درمان بیماران جانباز و ایثارگر بدهکار است.

استاندار مرکزی گفت: مکاتباتی با معاون اول رئیس جمهور از سوی استانداری انجام شده تا وضعیت این بیمه در استان مرکزی و سطح ملی مورد پیگیری قرار گیرد.

آقازاده افزود: لازم است بنیاد شهید و امور ایثارگران نیز مطالبات بیمه دی را پرداخت کند تا توان بیمارستان در ارایه خدمات افزایش یابد.

رئیس بیمارستان قدس نیز گفت: ۱۵۰ تا ۲۰۰ میلیارد ریال بیمارستان قدس از بیمه‌ها طلب دارد که با پرداخت این رقم ارایه خدمات بهتر انجام می‌گیرد.

دکتر «حسن مظفری» افزود: با وجود پرداخت نشدن مطالبات بیمارستان، ارایه خدمات به جامعه جانباز استان متوقف نشده و در این خصوص اهتمام جدی وجود دارد.

وی اظهار داشت: در شرایط اقتصادی کنونی که برخی مراکز و بیمارستان‌ها برای کاهش هزینه‌ها، نیرو و بخش‌های خود را تعدیل و یا کاهش می‌دهند این بیمارستان ۹ تخت به بخش‌های داخلی، قلب و ریه افزوده است.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر