کد خبر: 975433
تاریخ انتشار: ۰۸ آبان ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۱
فصل جدید رقابت‌های لیگ برتر والیبال باشگاه‌های کشور
فصل جدید رقابت‌های لیگ برتر والیبال باشگاه‌های کشور امروز پس از کش‌و‌قوس های فراوان با انجام ۶ دیدار در شهرهای مختلف آغاز خواهد شد.
سرویس ورزشی جوان آنلاین – وحید صابری : مسابقات در حالی از امروز استارت می خورد که قرار بود لیگ این فصل با حضور 12 تیم برگزار شود، اما در وقت های اضافه و پس از مراسم قرعه‌کشی مسابقات خاتم اردکان هم شرایط حضور در لیگ را فراهم کرد و توانست جواز حضور در لیگ امسال را کسب کند.
 
مدعیان زیر تور به خط شدند
شهرداری گنبد – شهرداری ارومیه
در اولین دیدار که نبرد شهرداری ها می باشد در گنبد کاووس تیم شهرداری گنبد از ساعت ۱۶ به مصاف شهرداری ارومیه می رود تا پس از کلی کش و قوس لیگ برتر والیبال آغاز شود. شهرداری گنبد در حالی به مصاف ارومیه می رود که امسال با در اختیار گرفتن مصطفی کارخانه قصد دارد تا عنوان قهرمانی را از ان خود کند. تیمی که به اعتقاد کارشناسان توانسته بازیکنان سرشناسی را در تیم جمع کند و قطعا ییک از ندعیان قهرمانی به حساب می رود.

سایپا – راهیاب ملل مریوان
در دومین بازی که به میزبانی تهران برگزار می شود سایپا، نایب قهرمان فصل گذشته با مربیگری ناصر شهنازی در ابتدای راه باید به مصاف تیم تازه وارد لیگ برتر یعنی راهیاب ملل مریوان قرار بگیرد. تیم سایپا باتوجه بیاسابقه و بازیکنان خوبی که دارد به نظر می رسد امسال هم شانس عنوان قهرمانی را داشته باشد در مقابل تیم تازه وارد مریوانی با توجه به شرایط مالی که دارد قطعا نمی تواند حرف زیادی برای گفتن داشته باشد و برای تیم سایپا مشکل ساز شود.

سپاهان – فولاد سیرجان ایرانیان
دیگر مسابقه در اصفهان برگزار می شود جایی که تیم تازه وارد سپاهان قرار است با قدرت کارش را در لیگ والیبال آغاز کنند. بی شک مدیران باشگاه والیبال می خواهند این تیم هم مثل فوتبال نتایج درخشانی کسب کنند برای همین تیمی را جمع و جور کرده اند که دراولین سال نشان می هد قرار است یکی از مدعیان قهرمانی باشد.در مقابل تیم فولاد سیرجان هم به تازگی وارد لیگ برتر شده اند قرار است با مربیگیری دامغانی تحولی شگرفی را در والیبال سیرجان داشته باشند.

شهروند اراک – پیکان
اما دیگر مسابقه به میزبانی اراک برگزار می شود جایی که شهروند این شهر پذیرای تیم قدرتمند پیکان است.تیمی که سال هاست با هدایت ترکاشوند همیشه جز یکی از مدعیان بشمارمی رفته و امسال هم با جذب بازیکنان تیم ملی از جمله واد کریمی سعی در کسب عنوان قهرمانی دارد. این بازی از ساعت ۱۷ در اراک آغاز خواهد شد و قطعا تماشاگران زیادی از آن دیدن خواهند کرد.

شهرداری ورامین – پیام خراسان
در دیگر بازی شهرداری ورامین میزبان تیم پیام خراسان است تیمی که امسال با جدایی رحمان محمدی راد ، کادر جدیدی پا به مسابقات می گذارد و باید منتظر ماند و دید آیا می تواند مثل سال قبل خوش بدرخشد و نتایج درخشانی را کسب کند. در مقابل پیام مشهد هم که تا لحظات آخر معلوم نبود بتوانند در لیگ حضور داشته باشند با کنار گذاشتند قوچان نژاد با ترکیب فنی جدید لیگ را آغاز خواهند کرد. این بازی از ساعت ۱۷ در سالن شهید گلعباسی برگزار خواهد شد.


کاله – شهداب یزد
اما در آخرین دیدار امروز که از ساعت ۱۷ در آمل برگزار می شود شاگردان عطایی در کاله برابر تیم نوپای شهداب یزد به میدان بروند. هر چند به نظر نمی رسد شاگردان عطایی در نخستین بازی خود برابر تازه وارد مشکلی داشته باشند اما به هر حال همیشه بازی های اول از حساسیت بالایی برخوردار است و تیم ها ار نمی تواند بر اساس قدرت فنی و تاکتیکی ارزیابی کرد.

برنامه کامل بازی‌های هفته نخست به شرح زیر است:

شهرداری گنبد – شهرداری ارومیه؛ ساعت 16
داور اول: مسعود ذوقی، داور دوم: محمدرضا درفش کاویان
ناظران سازمان لیگ فدراسیون: احمد بندری و حمید حق‌بین

سایپا – راهیاب ملل مریوان؛ ساعت 17
داور اول: کیوان عابدزاده، داور دوم: اسماعیل رزقی
ناظران سازمان لیگ فدراسیون: محمدحسین شفقی و علی یاوری

سپاهان – فولاد سیرجان ایرانیان؛ ساعت 17
داور اول: بهروز جعفری، داور دوم: میثم پارسه
ناظران سازمان لیگ فدراسیون: حسین پورکاشیان و نادر انصاری


شهروند اراک – پیکان؛ ساعت 17
داور اول: علیرضا قریب، داور دوم: قادر صادقی
ناظران سازمان لیگ فدراسیون: شهباز صدری و امیر صداقت


شهرداری ورامین – پیام خراسان؛ ساعت 17
داور اول: مرتضی اکرمی، داور دوم: وحید پورکاشیان
ناظران سازمان لیگ فدراسیون: محمد حسن خوشدل و اسماعیل صباغ


کاله – شهداب یزد؛ ساعت 17
داور اول: محمد شاهمیری، داور دوم: مرتضی علایی
ناظران سازمان لیگ فدراسیون: خلیل یگانه مجد و احمد دامغانی‌نژاد

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار