کد خبر: 974719
تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۸ - ۲۳:۲۶
رئیس مرکز عملیات پلیس امنیت پایتخت، از دستگیری شرور مسلحی خبر داد که در یکی از شهر‌های غربی کشور اقدام به تیراندازی و اخلال در نظم عمومی کرده‌بود.
سرویس حوادث جوان آنلاین: به گزارش جوان، سرهنگ سعید راستی گفت: اواخر شهریور‌ماه به مأموران پلیس امنیت تهران خبر رسید که یکی از اوباش سابقه‌دار جنوب تهران با حضور در یکی از شهر‌های غربی کشور اقدام به تحرکات مجرمانه و تیراندازی و ایجاد وحشت برای شهروندان کرده‌است.

در بررسی‌های بعدی مشخص شد که متهم پس از ارتکاب عمل مجرمانه از محل متواری شده و راهی تهران شده است. پس از آن بود که تحقیقات برای بازداشت متهم به جریان افتاد و مأموران پلیس پس از شناسایی مخفیگاه وی در خیابان خاوران، دو روز قبل وارد محل شدند. متهم که از حضور مأموران با خبر شده‌بود با سلاح سرد به پلیس حمله کرد، اما سرانجام زمینگیر شد. مأموران پلیس در بازرسی از مخفیگاه متهم یک قبضه سلاح جنگی و چندین قبضه قمه کشف کردند. متهم در بازجویی‌ها گفت: چندی قبل برای انجام کار شخصی به شهری در غرب کشور رفته‌بودم که برای قدرت‌نمایی شروع به تیراندازی و ایجاد وحشت کردم. سرهنگ راستی گفت: تحقیقات بیشتر از متهم در جریان است.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار