کد خبر: 973966
تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۶

چطور می‌توان در یکی از شاخه‌های رشته کامپیوتر حرفه‌ای شد

کامپیوتر از آن دسته از رشته‌های فنی بی‌نظیر است که مستقیما شما را به بازار کار متصل می‌کند. همانطور که می‌دانید رشته کامپیوتر شامل دو گرایش نرم‌افزار و سخت‌افزار است. خوشبختانه فرقی نمی‌کند که گرایش شما در رشته کامپیوتر نرم‌افزار باشد یا سخت‌افزار، به هر حال شما پس از پایان دوران تحصیل خود وارد بازار کار می‌شوید اما این آینده رویایی درصورتی رخ خواهد داد که گرایش و شاخه‌ای که در علم کامپیوتر پشت سر گذاشته‌اید را به صورت اصولی و کاملا حرفه‌ای بلد باشید.

بهتر است خودمان را گول نزنیم، دانشگاه شما را به یک فرد حرفه‌ای در رشته کامپیوتر و در یک شاخه و گرایش خاص تبدیل نمی‌کند! از این‌رو است که خیلی از دانشجویان فارغ‌التحصیل از رشته کامپیوتر زمانی که متناسب با رشته و گرایش خود شغل مناسبی را پیدا می‌کنند و در محل کار حضور پیدا می‌کنند متوجه می‌شوند چیز خاصی به صورت عملی بلد نیستند از این‌رو استخدام نخواهند شد اما چطور می‌توان در یکی از شاخه‌های گرایش‌های نرم‌افزار یا سخت‌افزار رشته کامپیوتر حرفه‌ای شد و پس از اتمام دوران تحصیل خیلی سریع پا به دنیای بازار کار گذاشت؟ تنها با یادگیری و درک عمیق این رشته. دقیقا مشکل همین‌جاست! در مدارس و دانشگاه‌ها گرایشات و شاخه‌های مختلف رشته کامپیوتر به خوبی و به شکل صحیح آموزش داده نمی‌شود و مهم‌تر از همه تکنولوژی‌ها و نرم‌افزارهایی که در زمینه کامپیوتر در دانشگاه‌ها و مدارس آموزش داده می‌شوند کاملا منسوخ شده هستند و کاربرد آن‌ها تنها به همان محیط کلاس دانشگاه‌ها و مدارس محدود می‌شود و در بازار کار جایی ندارند.

از این‌رو اگر قصد دارید گرایشات و شاخه‌های مختلف علم کامپیوتر را به خوبی یاد بگیرید تا سریعا وارد بازار کار شوید و بتوانید با این رشته درآمدزا پول خوبی به جیب بزنید تنها کافیست که در کلاس‌های تدریس خصوصی کامپیوتر شرکت کنید. درضمن می‌توانید بهترین و حرفه‌ای‌ترین اساتید خصوصی در گرایشات و شاخه‌های مختلف رشته کامپیوتر را در وب سایت سپاه دانش پیدا کنید. مجموعه سپاه دانش به عنوان بزرگترین مرکز تدریس خصوصی مجرب‌ترین و با سابقه‌ترین اساتید خصوصی را در تمامی زمینه‌ها به ویژه رشته کامپیوتر به شما معرفی می‌کند تا علاوه‌بر کسب نمرات بالا در این رشته بتوانید آینده شغلی بسیار خوبی را برای خود رقم بزنید.

همانطور که می‌دانید رشته کامپیوتر یکی از رشته‌های بسیار کاربرد و وسیع است که دارای گرایشات و شاخه‌های بسیار متعددی است از این‌رو در ادامه شما را با تمامی دوره‌های تدریس خصوصی کامپیوتر و مزایای آن آشنا خواهیم کرد.

دوره‌های تدریس خصوصی کامپیوتر

چطور می‌توان در یکی از شاخه‌های رشته کامپیوتر حرفه‌ای شد

  • دوره تدریس خصوصی ICDL که شامل مهارت‌های: PowerPoint، Word، Excel، Internet، Access، Windows است.
  • دوره تدریس خصوصی فوتوشاپ
  • دوره تدریس خصوصی طراحی گرافیک
  • دوره تدریس خصوصی برنامه‌نویسی
  • دوره تدریس خصوصی شبکه

مزایای تدریس خصوصی کامپیوتر

·       انتخاب معلم برعهده خود شماست

یکی از مهم‌ترین مزایای تدریس خصوصی کامپیوتر این است که انتخاب معلم برعهده خود شماست درصورتی که در مدارس و دانشگاه‌ها حتی آموزشگاه‌ها به این دلیل که کلاس‌ها به شکل عمومی برگذار می‌شوند انتخاب معلم برعهده شما نیست از این‌رو ممکن است معلمی که از دانش بالایی در رشته کامپیوتر برخوردار نیست سر کلاس حاضر شود و نتواند مباحث مختلف این رشته را به صورت اصولی به شما آموزش دهد. درصورتی که در تدریس خصوصی این شما هستید که باید معلم خصوصی خود را انتخاب کنید. بنابراین می‌توانید با مراجعه به وب سایت سپاه دانش از میان برترین و حرفه‌ای‌ترین اساتید خصوصی کامپیوتر یک گزینه را انتخاب کنید.

·       هیچ‌گونه محدودیت زمانی و مکانی وجود ندارد

همانطور که می‌دانید کلاس‌های کامپیوتر در آموزشگاه‌ها و کلاس‌های دانشگاه‌ها در روزها و زمان‌های از قبل تعیین‌ شده‌ای برگذار می‌گردد از این‌رو باید دقیقا در همان روز و ساعت در آموزشگاه یا دانشگاه حاضر باشید  از طرفی زمان زیادی هم در مسیر رفت و برگشت از دست می‌دهید. درصورتی که معلم خصوصی کامپیوتر، برای برگذاری کلاس تدریس خصوصی کامپیوتر در منزل شما حاضر می‌شود. از این‌رو هیچ زمانی را از دست نخواهید داد و از همه مهم‌تر زمان برگذاری کلاس را خودتان تعیین خواهید کرد و در پایان دوره اگر احساس کردید در برخی از مباحث مشکل یا سوالاتی دارید می‌توانید تعداد جلسات را تمدید کنید. از این‌رو هیچ محدودیت زمانی و مکانی در کلاس‌های تدریس خصوصی کامپیوتر وجود ندارد.

·       هیچ سوال بی‌پاسخی در ذهنتان باقی نخواهد ماند

در کلاس‌های تدریس خصوصی کامپیوتر پس از پشت سر گذاشتن مباحث تئوری، همه چیز به صورت کاملا عملی و حرفه‌ای به شما آموزش داده خواهد شد تا در آینده که وارد بازار کار شدید هیچ ضعفی در زمینه انجام مباحث عملی در این رشته نداشته باشید و به راحتی استخدام شوید. از طرفی برخلاف کلاس‌های عمومی تمامی مشکلات و سوالات شما توسط معلم خصوصی برطرف خواهد شد بنابراین هیچ سوال بی‌پاسخی در ذهنتان باقی نخواهد ماند. فراموش نکنید که بهترین معلم خصوصی کامپیوتر را می‌توانید در وب سایت سپاه دانش پیدا کنید.

چطور می‌توان در یکی از شاخه‌های رشته کامپیوتر حرفه‌ای شد

مجموعه سپاه دانش به عنوان یکی از بهترین و بزرگترین مراکز تدریس خصوصی، بهترین و مجرب‌ترین معلمین خصوصی را در زمینه تدریس خصوصی کامپیوتر در اختیار شما قرار می‌دهد اما لازم است اشاره کنیم که حیطه کاری این مرکز تنها به معرفی معلمین خصوصی در این زمینه‌ محدود نمی‌شود بلکه مجموعه سپاه دانش متخصص‌ترین معلمین خصوصی با سابقه کار طولانی مدت را در زمینه تدریس خصوصی تمامی دروس عمومی، دروس خصوصی، دروس عمومی و خصوصی دانشگاهی، تافل، آیلتس و کنکور در اختیار شما قرار می‌دهد. بنابراین می‌توانید از طریق آدرس www.sepahedanesh.com به وب سایت سپاه دانش مراجعه کنید و بهترین معلمین خصوصی را با سوابق کاری طولانی‌ مدت و درخشان در زمینه‌ای که مدنظر دارید پیدا کنید.

 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار