کد خبر: 973937
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۳۹۸ - ۰۱:۴۵
میزان بیکاری در جامعه عشایری تنها ۴ درصد است که آن نیز مربوط به افراد تحصیلکرده است که شغلی متناسب با تحصیلات خود نیافته‌اند.
سرویس اقتصادی جوان آنلاین: کرمعلی قندالی، رئیس سازمان امور عشایر کشور در گفتگو با «تسنیم» اظهار کرد: عشایر کشور حتی بیشتر از مبالغ تسهیلات دریافتی، طرح به سامانه وزارت کار معرفی کردند، به طوری که بر اساس اطلاعات به دست آمده ۳۰۰ میلیارد تومان از آن رقم جذب شده‌است، اطلاعات مابقی متقاضیان بهره‌مندی از این تسهیلات نیز در سامانه ثبت‌شده و منتظر راه‌اندازی مجدد است.

رئیس سازمان امور عشایر کشور ادامه داد: با راه‌اندازی دوباره سامانه وزارت کار، علاوه بر اختصاص ۱۰۰ میلیارد تومان به طرح قبلی، برای طرح‌های مرحله دوم نیز اعتبارات جدید پرداخت می‌شود.

وی تصریح کرد: بر اساس اصلاح قوانین و دستور‌العمل‌های که برای ارائه تسهیلات اشتغال روستایی و عشایری در حال انجام است، سعی شده، شفافیت بیشتری در حوزه روستا و عشایر حاصل شود تا بتوان عملکرد بهتری داشته باشیم، به طوری که برای تأمین وثیقه، پیشنهاد پروانه چَرا و یارانه داده شده و در جلسات اولیه نیز تصویب شده‌است.
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
قاسم
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۲۷ - ۱۳۹۸/۰۷/۲۵
0
0
عشایر به جه کاری مشغولند که شما انها را جز امار اشتغال میاورید. اگر عشایر دام و کشاورزی و کوج نشین هستند که نباید امار ان در جیب دولت روحانی برود. اگر بحث صنایع دستی است که با کدام آموزش عشایر صنایع دستی قابل صادرات و فروش در داخل را دارند . به هر حال این یک امار بسیار مشکوک و بدون توضیح است و به نظر میرسد فقط میخواهید مثلا دل مردم را شاد کنید.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار