کد خبر: 973923
تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۳۹۸ - ۰۳:۱۵
آیت‌الله جنتی هجمه به شورای نگهبان را نکوهش کرد
آیت‌الله جنتی با اشاره به برخی سخنان اخیر در هجمه به شورای نگهبان، گفت: راه برون رفت از مشکلات، عمل به مُر قانون، توجه به مشکلات اصلی مردم و پرهیز از حاشیه‌سازی است.
سرویس سیاسی جوان آنلاین: به گزارش رسا، آیت‌الله احمد جنتی، دبیر شورای نگهبان صبح دیروز در ابتدای جلسه شورای نگهبان ضمن تسلیت و گرامیداشت ایام اربعین حسینی (ع)، راهپیمایی میلیونی اربعین را از معجزات الهی دانست و افزود: توجه و بزرگداشت این حماسه عظیم موجب افزایش قدرت معنوی و اتصال قلب‌های مسلمانان به یکدیگر و باعث اعتلای کلمه حق و توحید در سراسر عالم می‌شود.

وی در ادامه با اشاره به دستگیری سرشبکه جریان معاند آمدنیوز، اقدام سازمان اطلاعات سپاه در شناسایی و بازداشت روح‌الله زم را نشانه اشراف و قدرت‌نمایی اطلاعاتی سربازان گمنام امام زمان (عج) دانست و افزود: این اقدام بزرگ که حاصل تلاش شبانه‌روزی عزیزان‌مان در سپاه بود، ضربه سختی به دشمن ملت ایران زد و امریکا، اسرائیل و فرانسه را که پشتیبان منافقین و عناصر ضد انقلاب هستند، حیرت زده کرده است. دبیر شورای نگهبان تخریب فکر و ذهن جوانان و ناامیدی مردم از آینده روشن ایران را یکی از اهداف اصلی این جریان رسانه‌ای معاند خواند و گفت: اقدام اخیر که توسط نیرو‌های جوان و با انگیزه سپاه انجام شد، نشان داد می‌توانیم بر دشمن غلبه کنیم و اگر به توان داخلی خودمان در زمینه‌های مختلف امنیتی، دفاعی، اقتصادی و ... اتکا کنیم توان شکست نقشه‌های شوم دشمن را داریم. آیت‌الله جنتی خاطرنشان کرد: من با همه وجودم از سپاه تشکر می‌کنم و از خداوند متعال عزت و سربلندی سپاه افتخارآفرین را خواستارم. دبیر شورای نگهبان در ادامه با اشاره به برخی سخنان اخیر در هجمه به شورای نگهبان یادآور شد: راه برون رفت از مشکلات، عمل به مُر قانون، توجه به مشکلات اصلی مردم و پرهیز از حاشیه‌سازی است و بهانه‌جویی و سلیقه‌گرایی‌ها در انجام وظایف، مردم را راضی نخواهد کرد. وی تأکید کرد: شورای نگهبان با فشار‌های سیاسی از عمل به وظایف قانونی خود عقب‌نشینی نمی‌کند و از ایستادگی در برابر مفسدان اقتصادی، اخلاقی و افراد ضد حاکمیت کوتاه نخواهد آمد.

آیت‌الله جنتی در پایان، برگزاری انتخابات پر شور و افزایش نشاط سیاسی مردم را در گرو عمل مسئولان دولتی به وظایف قانونی خود دانست و افزود: شورای نگهبان اجازه نمی‌دهد حق کسانی که شرایط قانونی نمایندگی و انگیزه خدمت به مردم را دارند در فرآیند انتخابات پایمال و تضییع شود و در این راستا با دقت بر انجام وظایف قانونی بخش‌های اجرایی نیز نظارت می‌کند.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار