کد خبر: 973746
تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۳۹۸ - ۰۳:۰۰
در حالی که قرار بود شورای عالی استاندارد طی هفته جاری در مورد توقف تولید خودرو‌های قدیمی تصمیم‌گیری کند، برگزاری جلسه این شورا به تعویق افتاد و تصمیم‌گیری برای توقف تولید خودرو‌ها به بعد از اربعین موکول شد.
سرویس اقتصادی جوان آنلاین: طبق اعلام رئیس سازمان ملی استاندارد قرار بود جلسه شورای عالی استاندارد روز دوشنبه برگزار شود و در آن جلسه در خصوص توقف تولید خودرو‌های قدیمی تصمیم‌گیری و برنامه‌ریزی شود، اما این جلسه برگزار نشد و به تعویق افتاد.

وحید مرندی مقدم، معاون رئیس سازمان ملی استاندارد در این خصوص در گفتگو با «فارس» در پاسخ به این سؤال که آیا روز دوشنبه جلسه شورای عالی استاندارد برگزار شد، اظهار داشت:‌خیر، جلسه برگزار نشد و به تعویق افتاد.
احتمالاً به دلیل اینکه برخی اعضای شورا به سفر کربلا رفته‌اند، برگزاری جلسه شورا به تعویق افتاده‌است. جلسه شورای عالی استاندارد بعد از اربعین برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه پیشنهاد وزارت صنعت برای توقف تولید برخی خودرو‌های قدیمی در جلسه آینده شورای عالی استاندارد ارائه می‌شود، گفت: وضعیت تولید خودرو‌ها نسبت به قبل بهتر شده‌است، البته یکسری مشکلات نیز وجود دارد که در شورای عالی استاندارد در مورد آن‌ها تصمیم‌گیری خواهد شد.

معاون رئیس سازمان استاندارد تصریح کرد: شورای عالی استاندارد بر اساس واقعیت‌های روز جامعه در مورد توقف تولید خودرو‌های قدیمی تصمیم‌گیری خواهد کرد.

به این ترتیب باید منتظر ماند و دید در جلسه آینده شورای رقابت چه تصمیمی در مورد توقف تولید خودرو‌های قدیمی اتخاذ می‌شود و آیا این شورا می‌تواند خودروسازان را به تولید خودرو‌های جدید و توقف تولید محصولات قدیمی مجاب کند.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار