کد خبر: 973414
تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۳۹۸ - ۰۱:۲۰
دبیر اول کمیسیون صنایع درباره انتخاب فرشاد مقیمی به سمت مدیرعامل ایران خودرو گفت: انتخاب مدیر دولتی در صنعت خودرو را درست و اصولی ندانست و گفت: این انتصاب تعارض منافع ایجاد می‌کند.
سرویس اقتصادی جوان آنلاین: به گزارش «پایگاه خبری تحلیلی خط بازار» حمیده زرآبادی گفت: در صنعت خودرو با تعدادی از افراد متخلف در این زمینه برخورد شد که این موضوع جای تشکر دارد، اما موضوع اصلی وجود بستر‌هایی است که به این افراد اجازه تخلف داده و برای این مسئله کاری صورت نگرفته و برخوردی انجام نشده به همین خاطر ممکن است دوباره شاهد چنین تخلفاتی باشیم تا زمانی که مسیر اصلاح نشود ممکن است تعداد دیگری از افراد تخلف کنند.

دبیر اول کمیسیون صنایع درباره انتخاب فرشاد مقیمی به سمت مدیرعامل ایران خودرو اظهار کرد: این یکی از موضوعاتی است که به نظر می‌رسد کار اصولی و درستی نبوده، چون تعارض منافع ایجاد می‌کند. آقای رحمانی همیشه در صحبت‌های خودشان بیان می‌کنند که در حال طی روندی هستند که در آن خودروسازی خصوصی شود، ولی وقتی یک مدیر دولتی مدیر یک خودروسازی می‌شود به نظر می‌آید که هم با مسیری که وزارت صنایع می‌گوید تناقض دارد و هم تعارض منافع به وجود می‌آورد و در نهایت اتفاقات خوشی را رقم نخواهد زد.

زرآبادی درباره خصوصی‌شدن خودروسازی در کشور گفت: دولت باید تنظیم‌گر باشد و نباید بنگاهداری کند، اما به‌خاطر پیچیدگی‌های سهامداری در صنعت خودرو این اتفاق خیلی زود برای خودروسازان نخواهد افتاد.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار