کد خبر: 973175
تاریخ انتشار: ۲۰ مهر ۱۳۹۸ - ۱۶:۱۹
فروشگاه اینترنتی یا دست‌فروشی و فروشندگی؟
 
با پیشرفت تکنولوژی و عصر فناوری اطلاعات دیگر زمان آن رسیده تا به فکر تحولی در عرصه کسب و کار خود باشیم و تغییرات بنیادی در تجارت خود راه بیاندازیم و مشتریان خود در فضای مجازی را نیز در یابیم.

دیگر وقت آن رسیده که روش‌های سنتی فروش را کنار بگذاریم، در گذشته فروشندگان برای فروش بیشتر بالاجبار باید صبح‌ها زودتر از سایرین به دکان یا فروشگاه خود می‌رفتند و شب‌ها نیز دیر‌تر از همه، مغازه خود را می‌بستند این روال ادامه داشت تا مشتری‌های ثابت خود را می‌یافتند، بعد از آن نیز دیگر نمی‌توانستند، دیر‌تر یا زودتر از زمان‌های قبل کرکره فروشگاه خود را بالا ببرند و یا درب فروشگاه خود را ببندند؛ و یا فروشندگان بومی و محلی یک منطقه، مجبور بودند، به بعضی افراد جنس نسیه بدهند و این خود دلیل کساد شدن فروش برخی از مشاغل می‌شد.

در برخی از موارد فروشندگان به خاطر هزینه بالا، مجبور بودند، مکان‌هایی را برای اجاره انتخاب نمایند که هزینه کمتری از آن‌ها دریافت می‌کردند، که به طبع سود زیادی از فروش خود نمی‌بردند، زیرا دسترسی به آن مکان برای عموم مهیا نبود.

دلیل مهم دیگر این بود که اگر فردی مکانی را در جای خوب و پر رفت و آمد اجاره می‌نمود مجبور بود به اندازه وسعت فروشگاه جنس در آن انبار کند و در بعضی موارد به خاطر کمبود جا امکان نگهداری همه اجناس را نداشتند.

ولی امروزه شخص فروشنده بدون در نظر گرفتن زمان یا مکان مناسب برای فروش می‌تواند به فروش خود در سطح گسترده جهانی بپردازد و با داشتن یک وب سایت فروشگاهی حتی می‌تواند نیمه‌های شب جنس خود را بفروش برساند، بدون اینکه از خواب خود بزند.

در ضمن فروشنده می‌تواند هر آنچه مدنظرش هست و به هر تعداد که می‌خواهد در فروشگاه خود عرضه نماید.
با در نظر گرفتن تمام موارد بالا که در نهایت صداقت و سادگی برای شما عزیزان مطرح کردیم، از شما می‌خواهیم خودتان کلاه خودتان را قاضی کنید که داشتن یک فروشگاه واقعی و فیزیکی با تمام مشکلات ریز و درشتش به صرفه است یا داشتن یک فروشگاه اینترنتی بی دردسر.

اگر در فکر راه اندازی یک فروشگاه اینترنتی هستید، ولی نگرانی مدیریت و کار با آن را دارید ما به شما اطمینان می‌دهیم که اصلا جای نگرانی نیست. زیرا یا خود شما می‌توانید با آموزش‌های ما به راحتی فروشگاه خود را مدیریت نمایید و یا اینکه شخصی را که مورد اعتمادتان است برای آموزش به ما معرفی کنید تا روال کار را به خوبی به ایشان آموزش دهیم و یا اگر شخصی را سراغ ندارید با انعقاد قراردادی با ما می‌توانید مسئولیت این کار را به ما واگذار نمایید و خودتان با خیال راحت و آرامش به کار‌های روزمره تان بپردازید.

اکنون اگر تصمیم به این کار گرفته اید باید بدانید تمام چیزی که برای فروش اینترنتی محصولاتتان نیاز دارید، طراحی یک فروشگاه اینترنتی کامل و حرفه‌ای است.

فروشگاهی که قرار است از این پس مهم‌ترین، امن‌ترین و سریع‌ترین راه فروش محصولات شما به مشتریانتان باشد.
همیار توسعه به بهترین و شایسته‌ترین نحو فروشگاه اینترنتی شما را راه اندازی می‌نماید و در کمترین بازه زمانی آن را به شما تحویل می‌دهد.

از مهم‌ترین خصوصیات وب سایت‌هایی که همیار توسعه برای شما آماده می‌نماید می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:
 
طراحی یک فروشگاه اینترنتی زیبا

خدا زیباست و زیبایی را دوست دارد و ما انسان‌ها نیز، چون بندگان اوهستیم و روحی از خدا در ما دمیده شده متقابلا زیبایی و نظم را دوست داریم. طراحی فروشگاه اینترنتی جذاب و زیبا، تاثیری فوق‌العاده بر روی مخاطب و مشتریان شما می‌گذارد و درنهایت فروش شما را بالا خواهد برد.

طراحی یک فروشگاه اینترنتی کاربردی

باید در نظر بگیرید که اگر مشتری به فروشگاه اینترنتی شما مراجعه کرد به راحتی بتواند محصول و کالای مورد نظر خود را بیابد و مراحل خرید را به راحتی طی کند.

در پایان نکاتی که برای داشتن یک فروشگاه اینترنتی مقبول نیاز است را لیست کرده ایم:

خدمات طراحی فروشگاه اینترنتی همیار توسعه

https://hamyar.dev/eshopland

طراحی سایت ارزان و حرفه‌ای را از همیار توسعه با سابقه‌ترین شرکت طراحی سایت و کاندید هر ساله جشنواره وب و موبایل بخواهید:

طراحی اصولی و چشم نواز

ما در همیار توسعه فروشگاه اینترنتی منحصر به فرد و جذاب برای شما خلق می‌کنیم.

رعایت استاندارد‌های جهانی

تمام استاندارد‌های روز را در سایت شما می‌گنجانیم.

امکانات کامل طراحی فروشگاه اینترنتی با همیار توسعه

تمام امکانات لازم برای مدیریت و توسعه فروشگاه آنلاین را در اختیارتان خواهیم گذاشت برای اطلاع از قیمت فروشگاه اینترنتی با شماره تماس ۰۲۱۲۲۸۹۹۰۸۷ تماس بگیرید.

آموزش و پشتیبانی با همیار توسعه

مدیریت سایت فروشگاهی را به شما آموزش می‌دهیم و پاسخگوی سوالات شما هستیم

وب سایت واکنش گرا

فروشگاه اینترنتی شما خودش را با اندازه‌ی صفحه تطبیق خواهد داد. این یعنی کاربر با هر دستگاهی به آن سر بزند، باز هم وب سایت شما درست نمایش داده می‌شود.

وب سایت سئو و بهینه سازی شده

تمام استاندارد‌های سئو سایت (بهینه سازی برای موتور‌های جستجو) در وب سایت فروشگاهی شما رعایت شده است و به راحتی می‌تواند رتبه‌های بالای گوگل را کسب کند.

پنل مدیریت

شما به سادگی می‌توانید سایت فروشگاهی خود را مدیریت کنید.

سرعت بالا

فروشگاه شما ظرف چند ثانیه برای مخاطب لود خواهد شد.

امنیت قوی

تمامی نکات امنیتی در سایت فروشگاهی شما رعایت می‌شود.

ابزار‌های رشد

هر آنچه برای رشد فروشگاه آنلاین خود لازم دارید در اختیارتان است.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار