کد خبر: 972711
تعداد نظرات: ۵ نظر
تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۰
فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران با بیان اینکه رضایت دشمن از ما یک خیال خام و بچگی است، گفت: بیگانگان حاضر در منطقه مخل امنیت در منطقه خلیج‌فارس هستند.
سرویس سیاسی جوان آنلاین:  سردار علیرضا تنگسیری صبح امروز در فرودگاه سردار جنگل رشت، با اشاره به اینکه امروز از شناور‌های دریایی تا ۹۰ نات سرعت رونمایی می‌شود، اظهار کرد: به امید خدا در آینده نزدیک به سمت شناور‌های تندرو با سرعت ۱۰۰ نات خواهیم رفت.

وی با اشاره به اینکه پیشرفت صورت گرفته را مدیون همت جوانان و رهبری داهیانه هستیم، بیان کرد: دشمن هرگز از ما راضی نخواهد بود و بنا بر فرمایش قرآن، دشمن تنها زمانی از ما راضی می‌شود که ما را مثل خودش بکند.

فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران با تأکید بر اینکه تفکر راضی شدن دشمن از ما یک خیال خام و بچگی است، افزود: نمی‌توان با مذاکره موضوعات مختلف را با دشمن بدعهد حل کرد و تنها می‌توانیم با آمادگی خود ر مقابل دشمن بایستیم.

وی با بیان اینکه آمادگی ما امنیت و ثبات را در منطقه خلیج‌فارس ایجاد کرده است، گفت: ایران بار‌ها به کشور‌های حوزه خلیج‌فارس پیام داده که این منطقه متعلق به کشور‌های حوزه خلیج‌فارس بوده و ما قادریم این امنیت را با همدلی در بین کشور‌های همسایه در خلیج‌فارس برقرار کنیم.

تنگسیری با تأکید بر اینکه بیگانگان حاضر در منطقه مخل امنیت در منطقه خلیج‌فارس هستند، افزود: آن‌ها به دنبال مشروعیت بخشی حضور نامشروع خود به بهانه نبود امنیت هستند و از طرفی با فروش سلاح به دنبال مال‌اندوزی بوده که برای تحقق آن باید جنگ‌افروزی کنند.

وی با اشاره به اینکه هرگونه اقدام بیگانگان در منطقه خلیج‌فارس فاجعه زیست‌محیطی را به دنبال دارد، بیان کرد: خلیج‌فارس ۲۵۰ هزار کیلومترمربع مساحت دارد و آب در آن به‌صورت دوار است و چرخش آب در آن یک سال زمان نیاز دارد و لازم ما با آمادگی کامل در مقابل دشمن بایستیم و بدانیم که آن‌ها برای ما امنیت نمی‌آورند.
منبع: فارس
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۵
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۰۱ - ۱۳۹۸/۰۷/۱۷
0
0
با سرعت 100 نات ؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of
۱۱:۴۸ - ۱۳۹۸/۰۷/۲۳
آره 100 تات
مگه چیه؟ چی چیش عجیبه؟
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۰۱ - ۱۳۹۸/۰۷/۱۷
0
0
بنده به عنوان یک کارشناس دریایی اعلام می کنم امکان ساخت شناور با سرعت 100 نات وجود ندارد . این سرعت معادل 170 کیلومتر در ساعت است .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of
۱۱:۲۷ - ۱۳۹۸/۰۷/۲۳
جناب کارشناس برو کارشناسیت رو بگذار سر کوزه آبشو بخور همین الان سریعترین شناور سرعتش 227 نات برابر 422 کیلومتر بر ساعته

سریعترین قایق جهان - آپارات
https://www.aparat.com › result › سریعترین_قایق_جهان
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of
۱۱:۴۶ - ۱۳۹۸/۰۷/۲۳
جناب کارشناس ؟؟؟!!!!!
برو کارشناسیت رو بگدار سر کوزه آبش رو بخور
حسابدارها ضرب المثلی دارند : یک روز از یک حسابدار که سوار بر اسب بوده میپرسند اسب شما الان چند تا پا داره طرف پیاده میشه و پاهای اسبش رو میشماره یک دو سه چهار بعد میگه چهارتا پا حالا شما هم اگر قبل از اظهار فضل همینطوری تو اینترنت گشتی میزدی میدیدی همین حالاش شناور داریم با سرعت 420 کیلومتر در ساعت یعنی 227 نات (گره دریایی)
توی گوگل بنویس " سریعترین قایقها"
جواب : آپارات 420 دافک 447 کیلومتر یر ساعت
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار