کد خبر: 971738
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۳۹۸ - ۲۱:۰۹
بر اساس گفت‌وگوی تلفنی استاندار استان مرکزی با یک برنامه تلویزیونی که شب گذشته انجام شد، حقوق معوق شش ماهه اول ۹۸ کارکنان هپکو ساعت ۱۲ روز گذشته به حساب‌شان واریز شده است.
سرویس اقتصادی جوان آنلاین: آقازاده، استاندار مرکزی در برنامه زنده تلویزیونی گفت: تمامی حقوق معوق شش ماهه اول سال ۹۸ که حدود ۱۵ میلیارد تومان می‌شود با پیگیری‌های مسئولان پرداخت می‌شود. آقا‌زاده سه روز پیش نیز در برنامه زنده فرمول یک از تعیین تکلیف سرمایه‌گذار جدید هپکو تا ۱۰ روز دیگر خبر داده بود. قرار بود تا پایان هفته حقوق سه ماه معوق کارگران این شرکت پرداخت شود و آقازاده در برنامه مذکور گفته بود: سعی می‌کنیم بخشی از حق بیمه آن‌ها را نیز پرداخت نماییم.

آقازاده در چهار روز پیش در برنامه فرمول یک گفته بود: آن چیزی که به صورت رسمی پرداخت نشده حقوق سه ماه است؛ تیر و مرداد و شهریور. ضمن اینکه باید در طول سال یک یا دو بار به کارگران لباس و پاداش پرداخت شود، اما حقوق رسمی‌شان فقط سه ماه پرداخت نشده است، اما با مصاحبه دیشب وی، ظاهراً قرار است تمامی حقوق کارگزاران تا ۳۱ شهریور پرداخت شود.

استاندار مرکزی در خصوص سرنوشت این کارخانه نیز اعلام کرده است: قرارداد کارخانه از سوی سازمان خصوصی‌سازی فسخ شده و به دنبال سرمایه‌گذار بهتر که لزوماً می‌تواند خصوصی هم نباشد هستیم و این موضوع نیز ظرف هفت تا ۱۰ روز آینده مشخص می‌شود.
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۶:۱۱ - ۱۳۹۸/۰۷/۱۲
0
0
یک سوال
این پرداختها از جیب سرمایه دار مذکور است لابد؟
یا از جیب ملت؟؟؟؟
یعنی هزینه تخلف آقازاده ها را ملت باید بپردازند با به حساب حضرات است؟؟
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار