کد خبر: 971359
تاریخ انتشار: ۰۸ مهر ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۰
با توجه به این که به تدریج به فصول سرد سال نزدیک می‌شویم و استفاده از وسایل گرمایشی اجتناب ناپذیر می‌گردد، لذا باید برای خرید این تجهیزات چاره اندیشی کنیم.
خرید اقساطی چیست؟ وقتی مبادرت به خرید کالایی به صورت اقساط می‌کنیم، در واقع هزینه آن کالا را در مدت و بازه‌ای تعیین شده و به صورت قسط بندی شده و در زمان‌های معین می‌پردازیم.

با این روش می‌توانیم کالای مورد نیاز خود را در قبال پرداخت هزینه آن به صورت قسط‌های مهلت دار و معین شده، دریافت نمائیم.

با توجه به این که به تدریج به فصول سرد سال نزدیک می‌شویم و استفاده از وسایل گرمایشی اجتناب ناپذیر می‌گردد، لذا باید برای خرید این تجهیزات چاره اندیشی کنیم. از آنجا که در بسیاری از اوقات خرید به صورت نقدی، برای تعداد قابل توجهی از مردم امکان پذیر نیست و آن‌ها را از نظر برنامه ریزی مالی دچار مشکل می‌کند، بنابراین می‌توان خرید اقساطی را جایگزین خرید نقدی کرد و از مزایای آن بهره برد.

قصد ما از ارائه این مطلب این است که دقیقا توضیح دهیم "خرید اقساطی سیستم‌های گرمایش و سرمایش ساختمان چگونه است و چه مزایایی دارد؟ "

همانطور که می‌دانیم، با محدود شدن استفاده از سیستم‌های گرمایش مرکزی (موتورخانه‌های شوفاژ) و ضرورت دارا بودن این تجهیزات به شکل مجزا برای هر واحد آپارتمانی، خرید انواع مختلفی از این تجهیزات مثل پکیج‌های دیواری یا زمینی، ضرورت دارد و از آنجا که ممکن است بسیاری از افراد جامعه امروز، آمادگی خرید نقدی این تجهیزات را نداشته باشند، فروشگاه‌ها و برند‌های مختلف علاوه بر روش خرید نقدی و معمولی، امکان خرید محصولات خود را به شکل خرید اقساطی نیز فراهم آورده اند.

این نوع خرید می‌تواند به لحاظ مالی باری از شانه‌های خریداران بردارد و روند خرید کالای مورد نظر را سهولت ببخشد؛ خصوصا حالا که افزایش غیر معمول قیمت ها، در بازار خرید و فروش وسایل گرمایشی نیز رخنه کرده و با قیمت‌های بالایی روبرو هستیم؛ بنابراین می‌توانید انواع سیستم‌های گرمایشی لازم برای منازل خود اعم از پکیج یا آبگرم کن، تجهیزاتی مانند بخاری‌های برقی و گازی و یا حتی تجهیزات مورد استفاده در فضای استخر و جکوزی را با اطمینان خاطر به شکل اقساطی نیز خریداری نمایید.
 
خرید اقساطی تجهیزات گرمایشی و سرمایشی چگونه است و چه مزایایی دارد؟
مزایای خرید اقساطی چیست؟

این نوع از خرید که دهه‌ها از رواج گسترده آن در جوامع صنعتی می‌گذرد، هم برای خریدار و هم برای فروشنده اجناس مزیت‌هایی را در پی دارد. خریدار به جای اینکه زمانی طولانی را برای جمع آوری مقدار پول مورد نیاز که از قضا پول کمی هم نیست صرف کند، می‌تواند فقط بخشی از این پول را پرداخت نموده و مابقی را در قالب قسط‌هایی در فواصل زمانی مشخص به فروشنده پرداخت می‌نماید و فروشنده نیز ضمن اینکه با فراهم آوردن این فضای مطلوب برای فروش اجناسش، علاوه بر اینکه به تعداد مشتری‌های خود می‌افزاید. همچنین قادر خواهد بود براساس تاریخ و مبالغ چک‌ها و اقساط دریافتی، برنامه ریزی مالی حساب شده‌ای برای توسعه کسب و کار خود فراهم آورد. در واقع با این کار، خریدارانی که امکان خریدن محصولات به صورت نقد را ندارند، با خیال راحت می‌توانند به مشتریان انواع سیستم‌های سرمایشی و گرمایشی و تجهیزات ساختمانی افزوده شوند.

البته مقایسه خرید نقدی با خرید اقساطی و اینکه کدامیک بهتر و مناسب‌تر هستند، با توجه به بودجه، برنامه ریزی مالی و میزان پس انداز هر فرد در هر شرایط تعیین می‌شود.

خرید اقساطی مزیت خود را زمانی نشان می‌دهد که مقدار پول ما کفاف خرید وسیله مورد نیازمان را به صورت نقد نمی‌دهد و محیا شدن شرایطی برای امکان خرید قسطی با قیمت‌های روز، عملا در دراز مدت برد محسوب می‌شود.
علاوه بر این‌ها خرید اقساطی باعث می‌شود ما جهت جمع آوری پول خرید زمان را از دست ندهیم، چرا که ممکن است در همین مدت صرف شده جهت محیا شدن پول، نوسانات قیمت‌ها در بازار، کالای مورد نظر ما را تحت تاثیر قیمت جدید قرار دهد و مجبور به پرداخت هزینه‌ای حتی بیشتر از درصد افزایش بهای خرید کالا به صورت اقساطی گردیم!

بدیهی است زمانی که ما آمادگی خرید با همان قیمت و بهایی که برای کالا در نظر گرفته شده داریم، نیازی به پرداخت اقساط و در نتیجه پرداخت هزینه بیشتر نخواهیم داشت.

با توجه به تمامی موارد فوق، چنانچه قصد خرید محصول باکیفیت در زمینه انواع تجهیزات گرمایشی و موتورخانه، سرمایشی و تهویه مطبوع و حتی تجهیزات استخر، سونا و جکوزی را دارید، می‌توانید به وب سایت دماتجهیز مراجعه کرده و ضمن مقایسه انواع برند‌ها و ظرفیت‌های تجهیزات تاسیسات ساختمان، تجربه خریدی بهینه و به صرفه را از آن خود سازید. ضمن آنکه علاوه بر خرید به صورت نقدی، امکان خرید اقساطی این محصولات برای شما کاربران عزیز نیز در دماتجهیز فراهم شده است.
 
خرید اقساطی تجهیزات گرمایشی و سرمایشی چگونه است و چه مزایایی دارد؟
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار