کد خبر: 971163
تاریخ انتشار: ۰۷ مهر ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۸
رئیس کل دادگستری استان اردبیل:
رئیس کل دادگستری استان اردبیل گفت: دستگاه قضایی استان با تمام توان خود جلو هرگونه فساد اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی ایستادگی خواهد کرد و در این زمینه عمل به وظایف لازمه اساسی است.

به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اردبیل، ناصرعتباتی در بازدید از نمایشگاه رزمی فرهنگی والفجر 8 در اردبیل اظهار داشت: دستگاه قضائی اردبیل با اجرای عدالت به دنبال پاسداری از خون شهیدان است و باید نقطه امید مردم باشد که این موضوع برای ما به عنوان یک وظیفه مهم مبنای کار است.

وی ضمن  گرامیداشت هفته دفاع مقدس گفت: باید با تاسی از خون شهیدان ، استقلال و عدالتخواهی و مبارزه با ظلم و فساد را در دستور کار خود قرار داده و جلو هرگونه سواستفاده از بیت المال گرفته شود.

رئیس کل دادگستری استان اردبیل گفت: با توجه به این که مردم از ما انتظار دارند در حوزه‌های مختلف با فساد مبارزه کنیم که انتظار به جایی است و دستگاه قضایی استان با تمام توان خود جلو هرگونه فساد اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی ایستادگی خواهد کرد و در این زمینه عمل به وظایف لازمه اساسی است.

عتباتی هدف از برگزاری این نمایشگاه را زنده نگه داشتن یاد و نام شهدا و ایثارگری رزمندگان اسلام در طول هشت سال دفاع مقدس دانست و تصریح کرد: مقابله با طوفان تبلیغاتی دشمنان انقلاب مهمترین وظایف نهاد‌های فرهنگی است و باید مردم و مسئولان با تمام توان در راستای تحقق این هدف گام بردارند.

در این بازدید، مسئولین ضمن ادای احترام به مقام شامخ ایثارگران از یادمان شهدا و غرفه های نمایشگاه بازدید و نیز به محل غرفه بسیج حقوقدانان و معاونت فرهنگی دایر در نمایشگاه مراجعه و از نزدیک با خدمات مشاوره حقوقی قضایی ارائه شده دیدن کردند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر