کد خبر: 971055
تاریخ انتشار: ۰۶ مهر ۱۳۹۸ - ۲۲:۲۷
سرويس اقتصادی جوان آنلاين: شرکت اتومبیل‌سازی فیات کرایسلر و واحد آن در امریکا ۴۰ میلیون دلار به خاطر گمراه کردن سرمایه‌گذارانشان در مورد ارقام فروش ماهانه خود می‌پردازند.
به گزارش رویترز، شرکت اتومبیل‌سازی فیات کرایسلر و واحد آن در امریکا ۴۰ میلیون دلار به خاطر گمراه کردن سرمایه‌گذارانشان در مورد ارقام فروش ماهانه خود می‌پردازند و به تحقیقات طولانی‌مدت کمیسیون بورس اوراق بهادار امریکا پایان می‌دهند.
واحد امریکایی فیات کرایسلر به مدت پنج سال از ۲۰۱۲ تا ۲۰۱۶ طی اقداماتی فریبکارانه گزارش فروش خودرو‌های جدید را دستکاری و اعلام می‌کرد که فروش آن‌ها هر سال به صورت ماهانه رشد مداوم داشته است، در حالی که رشد فروش آن‌ها در سپتامبر ۲۰۱۳ پایان یافته بود.
در جولای ۲۰۱۶ در بحبوحه بررسی‌های مقامات فدرال امریکا از جمله وزارت دادگستری این کشور، این شرکت بیش از پنج سال از ارقام فروش ماهانه خودرو‌های خود را اصلاح کرد. فیات کرایسلر اعلام کرد همکاری کامل داشته و سیاست‌ها و استراتژی‌های خود را اصلاح کرده و متعهد است کنترل شدیدی بر گزارش فروش خود داشته باشد.
کمیسیون بورس و اوراق بهادار امریکا اعلام کرد فیات کرایسلر به مراکز تجاری خود فشار آورده بود تا فروش سالانه خود را به طور مداوم افزایش دهند و به اهداف داخلی فروش خود مخصوصاً در آخرین روز‌های فروش هر ماه برسند، بنابراین برخی کارکنان شرکت در اکثر مراکز تجاری آن گزارشات جعلی ارائه می‌دادند.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار