کد خبر: 970267
تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۹:۴۰
استقلال صفر پرسپولیس یک
دیدار سنتی تیم‌های فوتبال استقلال و پرسپولیس در چارچوب هفته چهارم لیگ برتر از ساعت ۱۶ در حالی ورزشگاه آزادی برگزار شد که حدود ۲۰ هزار صندلی ورزشگاه خالی بود. دیدار ضعیفی و کسل کننده‌ای که بیشتر زمان آن به درگیری و حاشیه اختصاص یافت.
سرویس ورزشی جوان آنلاین – وحید صابری: مهدی عبدی جوان گمنام پرسپولیس در دقیقه ۸۱ گل پیروزی را به ثمر رساند. با این پیروزی پرسپولیس ۹ امتیازی شد و به علت تفاضل گل کمتر در رده دوم جدول قرار گرفت و استقلال هم در رده پانزدهم جدول جا خوش کرد.
در این بازی استقلال با ترکیب سیدحسین حسینی، ووریا غفوری، محمد دانشگر، عارف غلامی، سیاوش یزدانی، میلیچ، علی کریمی، مسعود ریگی، داریوش شجاعیان، آرش رضاوند (۶۹-مهدی قائدی) و مرتضی تبریزی پا به میدان گذاشت. در مقابل پرسپولیس هم با ترکیب علیرضا بیرانوند، شجاع خلیل زاده، محمد حسین کنعانی‌زادگان، مهدی شیری (۶۴-بشار رسن)، محمد انصاری، احمد نوراللهی، وحید امیری (۸۰-مهدی عبدی)، مهدی ترابی، سیامک نعمتی، علی علیپور و جونیور (۶۹-فرشاد احمدزاده) وارد زمین شد.
بازیکنان دو تیم از ابتدا درصدد محک زدن همدیگر بودند و تنها دقیقه شش شوت ریگی به سمت دروازه بیرانوند کمی یخ بازی را آب کرد. نخستین موقعیت جدی بازی توسط مسعود ریگی ایجاد شد که شوت محکم این بازیکن از فاصله ۳۰ متری در آغوش بیرانوند قرار گرفت. در دقیقه ۱۶، دوباره این استقلالی‌ها بودند که توسط تبریزی صاحب موقعیت گل خطرناکی شدند که توسط داور آفساید اعلام شد.
بی شک مهمترین موقعیت استقلال در دقیقه ۲۸ بوجود آمد که بیرانوند ضربه پنالتی علی کریمی را دفع کرد. دقیقه ۳۱ با خطای علی کریمی روی حرکت ترابی با کارت زرد داور روبرو شد که این ضربه به دفاع استقلال برخورد کرد و برگشت داده شد. در ادامه بازی کسل کننده هر دو تیم بدون گل به پایان رسید.
در نیمه دوم بازی بر خلاف انتظار هواداران که انتظار یک بازی زیبا را داشتند با عجله از سوی دو تیم آغاز شد، اما آنچه هواداران شاهد آن بوند فقط درگیری و حواشی اطراف بازی بود. دقیقه ۷۰ سرمربی آرژانتینی پرسپولیس برای فشار آوردن روی دروازه حریف، بشار رشن و سپس فرشاد احمدزاده را به زمین فرستاد. در آن سو استراماچونی ایتالیایی هم مهدی قائدی را به زمین فرستاد تا شاید بازی کمی رنگ و بوی فوتبالی بگیرد.
در دقیقه ۸۱، مهدی عبدی که تازه وارد زمین شده بود در محوطه جریمه صاحب موقعیت شوت زنی شد که ضربه او بعد از برخورد به تیرک دروازه به بدن حسینی اصابت کرد و وارد دروازه استقلال شد تا بازی یک بر صفر به سود پرسپولیس شود.
در دقیقه ۹۰، کریمی که نتوانسته بود پنالتی را گل کند با کف پا به بدن عبدی زد و که با کارت زرد دوم از زمین بازی اخراج شد تا استقلال لحظات آخر بازی را ۱۰ نفره دنبال کند.
اوج درگیری این دربی دقیقه دقیقه ۹۲ بوجود آمد که برخوردی بین یزدانی و سیامک نعمتی بوجود آمد که فرشاد احمدزاده با دخالت بی جا آغازگر درگیری بین بازیکنان دو تیم شد تا در نهایت با ورود کادر فنی هر دو تیم بازیکنان از هم جدا شدند. در این صحنه بنیادی‌فر داور بازی به احمدزاده، سیامک نعمتی و عارف غلامی کارت زرد نشان داد در حالی که به نظر می‌رسید اگر داور شجاعت لازم را می‌داشت باید احمدزاده را از زمین بازی اخراج می‌کرد چرا که او آغازگر یک حاشیه جنجالی بود.
در حالی که همه منتظر سوت پایان بازی بودند پرسپولیس یک موقعیت گل دیگر نصیبش شد که توسط بشار رسن از دست داد. این بازی در نهایت با حساب یک بر صفر به سود پرسپولیس تمام شد.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار