کد خبر: 970219
تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۳
شهردار منطقه 8 خواستار شد:
طی بازدیدی شهردار منطقه هشت از باغ گلستان و گلخانه فضای سبز این پارک بازدید نموده و در جریان اقدامات واحد فضای سبز منطقه هشت قرار گرفتند.
دکتر مدبر در ابتدای این بازدید در دفتر فضای سبز منطقه حاضر شده و ضمن اطلاع از اقدامات انجام یافته این واحد در راستای توسعه و نگهداری فضای سبز، برنامه‌های مد نظر خود در راستای پیرایش و باز آفرینی فضای سبز شهری را به اطلاع مدیر فضای سبز منطقه رسانده و خواستار برنامه محور نمودن اقدامات فضای سبز شدند.
در ادامه این جلسه، شهردار منطقه هشت به همراه مدیر فضای سبز منطقه از گلخانه فضای سبز و باغ گلستان بازدیدی به عمل اورده و اقدامات حوزه فضای سبز را مشاهده فرمودند.
شهردار منطقه هشت در این بازدید ضمن اشاره به واقع شدن این حوزه در منطقه تاریخی فرهنگی شهرو اهمیت مکانی آن، توجه به پیرایش و بازآفرینی فضای سبز را جزو اولویت‌های فضای سبز منطقه برشمردند.
وی در بخش دیگری از سخنان خود با تاکید بر لزوم خودکفایی واحد فضای سبز در تولید محصولات مورد نیاز خود گفت: اولویت منطقه باید خودگردانی تولید نشاء گل و گیاه بوده و از خرید‌های متفرقه پرهیز گردد.
مدبر بر لزوم اجرای طرح‌های ویژه از قبیل احداث فضای سبز عمودی و پشت بام (روف گاردن)، احداث تونل سبز در معابر گردشگری و گلکاری با طراحی منحصربفرد را تاکید کرده و توسعه فضای سبز در موزه‌ها و اماکن تاریخی بازار و خانه‌های تاریخی منطقه را خواستار شدند.
شهردار منطقه هشت در پایان این بازدید از زحمات همکاران شاغل در فضای سبز این منطقه تقدیر و تشکر کرد.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر