کد خبر: 970185
تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۱
معاون سیاسی، امنیتی استاندار آذربایجان‌شرقی
معاون سیاسی، امنیتی استاندار آذربایجان‌شرقی ضمن تأکید بر حفظ وحدت و انسجام بیشتر بین مردم و مسئولان گفت: در شرایط فعلی نباید هر حرفی که می‌شنویم، آن را بیان کنیم باید در راستای حفظ وحدت و همبستگی بیشتر تلاش کنیم.

علیار راستگو در مراسم افتتاح  دو باب مدرسه خیرساز در شهرستان بناب با گرامیداشت آغاز هفته دفاع مقدس و اشاره به همزمانی آن با بازگشایی سال تحصیلی جدید مراکز آموزشی و دانشگاهی اظهار داشت: هفته دفاع مقدس فرصت مغتنمی است که می‌توانیم گوشه‌ای از رشادت‌ها و جانفشانی‌‌های ایثارگران را به نسل جوان منتقل کنیم و ضروری است که به این موضوع در این ایام توجه شود.

وی بر همکاری بین بخشی و مشارکت همه دستگاه‌ها در سطح استان و شهرستان برای برگزاری هرچه باشکوه‌تر این هفته بسیار با ارزش تأکید کرد.

راستگو سپس تحریم‌های خصمانه و ظالمانه آمریکا را شروع کننده جنگ تمام عیار در حوزه‌های مختلف اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی، رسانه ای و دیپلماسی خارجی دانست و تصریح کرد: در این برهه از زمان نیازمند همبستگی و اتحاد بیشتر هستیم تا همانند زمان جنگ 8 ساله که از تمام اقشار کشور برای دفاع از میهن اسلامی در جبهه‌ها حضور می‌یافتند، از کشورمان دفاع کنیم.

معاون سیاسی، امنیتی استاندار آذربایجان‌شرقی اضافه کرد: یکی از سیاست‌های راهبردی آمریکا در شرایط کنونی ایجاد شکاف بین اتحاد و انسجام مسئولان و مردم است که از طریق گروه‌های تکفیری آن را دنبال می‌کند تا از طریق شبکه‌های اجتماعی در بین مردم ناامیدی ایجاد کند.

راستگو ضمن تأکید بر حفظ وحدت و انسجام بیشتر بین مردم و مسئولان خاطرنشان کرد: در شرایط فعلی نباید هر حرفی که می‌شنویم، آن را بیان کنیم باید در راستای حفظ وحدت و همبستگی بیشتر تلاش کنیم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود ضمن تکریم از خیرین اظهار کرد: خیرین یکی از ظرفیت‌های بالای کشور هستند که در تمام حوزه‌ها حضور پررنگی دارند و قرار است از ظرفیت خیرین در بحث امنیت نیز استفاده کنیم.

برپایه این گزارش، ضیاءالله اعزازی نماینده مردم بناب در مجلس شورای اسلامی نیز در این مراسم از زحمات اعضای خیرین مدرسه ساز، خیرین عزیز و فرماندار شهرستان بخاطر ایجاد هماهنگی و پیگیری طرح های آموزش و پرورش تقدیر و تشکر کرد.

مدرسه 18 کلاسه هنرستان فنی و حرفه‌ای شهرستان بناب که توسط خیر مدرسه ساز نیکان کاوه تکمیل شده بود، به بهره‌برداری رسید.

بر اساس این گزارش، این مدرسه 18 کلاسه در زمینی به مساحت 22 هزار مترمربع با زیربنای 3 هزار و 48 مترمربع در 3 طبقه احداث شده که شرکت نیکان کاوه برای تکمیل این پروژه بالغ بر 30 میلیارد ریال هزینه کرده است.

همچنین طی مراسمی مدرسه 6 کلاسه دیگری بنام صدرا در زمینی به مساحت 2 هزار مترمربع با زیربنای یک هزار و 38 مترمربع افتتاح و مورد بهره برداری قرار گرفت که این مدرسه نیز توسط خیر مدرسه ساز تکمیل شده و برای بهره برداری از آن 15 میلیارد ریال هزینه شده است.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر