کد خبر: 969944
تاریخ انتشار: ۲۹ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۶:۰۰
رقابت‌های چوگان قهرمانی کشور بانوان صبح امروز با حضور برترین‌های چوگان بانوان کشور پیگیری شد که در پایان، تیم پایتخت توانست عنوان قهرمانی را از آن خود کند.
سرویس ورزشی جوان آنلاین: رقابت‌های چوگان قهرمانی کشور بانوان (جام حجاب) با حضور تیم‌های منتخب کشور، صبح امروز در مجموعه چوگان و سوارکاری قصرفیروزه (شهدا) برگزار شد.

در این دوره از رقابت ها، بانوان چوگان باز از استان‌های تهران، البرز و اصفهان حضور داشتند و برای کسب عنوان قهرمانی مقابل یکدیگر صف آرایی نمودند.

در دیدار نخست بازیکنان اصفهان، تیم البرز را از پیش رو برداشتند. البرز که در دیدار نخست ناکام مانده بود در بازی دوم مقابل حریف پایتخت نشین خود قرار گرفت که در این بازی هم نتوانست نتیجه مطلوب کسب کند و بازی را به تیم تهران واگذار کرد و عنوان سوم این رقابت‌ها را از آن خود نمود.

دو تیم اصفهان و تهران در دیدار فینال و در یک بازی نفس گیر و تماشایی به مصاف یکدیگر رفتند که در پایان این بازیکنان پایتخت بودند که حریف اصفهانی خود را از پیش رو برداشتندو جام قهرمانی این دوره از مسابقات را بالای سر بردند.

حضور معاونت ورزش بانوان وزارت ورزش و جوانان مهین فرهادی زاد، سرکار خانم ایمانیه همسر دکتر ظریف وزیر امور خارجه و ریاست فدراسیون چوگان و جمعی از مسئولین کشوری و لشکری در این رقابت‌ها نشان از اهمیت حضور بانوان در این فرهنگ اصیل و غنی در کشورمان دارد.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار