کد خبر: 969943
تاریخ انتشار: ۲۹ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۸
هفته چهارم لیگ برتر فوتبال ایران امروز با انجام ۷ بازی در شهر‌های مختلف کشور برگزار می‌شود که تراکتور میزبان گل گهر است، شهر خودرو از فولاد پذیرایی می‌کند، سایپا در جم با پارس جنوبی دیدار می‌کند، پیکان از ماشین سازی پذیرایی می‌کند، سپاهان میزبان نفت مسجد سلیمان است، شاهین بوشهر و نساجی در قائمشهر با هم دیدار می‌کنند و ذوب آهن در آبادان به مصاف صنعت نفت می‌رود.
سرویس ورزشی جوان آنلاین – وحید صابری: تراکتور - گل گهر- اولین بازی بین دو تیم تراکتورسازیو گل گهر در ورزشگاه یادگار امام برگزار می‌شود. تراکتوری‌ها در حالی به مصاف گل گهر می‌روند که با یک پسروزی و دو تساوی فعلا در رده پنجم لیگ قرار دارند و می‌خواهند دومین پیروزی خود را در لیگ کسب کنند. در مقابل گل گهربا بگویچ که به لیگ برتر صعود کرده در سه هفته ابتدایی توانسته است ۳ تساوی کسب کند و در رتبه هشتم قرار بگیرد. بی شک جدال دو مربی خارجی از نکات قابل توجه این بازی است.

شهر خودرو - فولاد
در دیگر بازی شهر خودرو از ساعت ۱۹ در ورزشگاه امام رضا پذیرای تیم فولاد خوزستان است. گل محمدی که امسال هم با شهرخودرو فصل را تمام قدرت آغاز کرده تنها تیمی است که ۹ امتیازی است و در صدر جدول قرار گرفته اصلا دوست ندارد ۳ امتیاز این بازی خانگی را از دشت بدهد برای همین با تمام قوا به میدان خواهد رفت تا از جایگاه شان در جدول مراقبت کنند. در مقابل فولاد که این هفته‌ها حال و روز خوبی ندارد با جواد نکونام فقط دو امتیاز از بازی با استقلال و سپاهان گرفته در رده چهاردهم قرار دارد.

پارس جنوبی - سایپا
در دیگر بازی در جم پارس جم میزبان تیم سایپا است. شاید کمتر کسی تصور می‌کرد که ابراهیم صادقی بتواند در سایپا نتایج خوبی کسب کند و با ۷ امتیاز در رده سوم قرار بگیرد. این بازی که از ساعت ۱۹/۳۰ در ورزشگاه تختی جم برگزار می‌شود شاگردان کمالوند با ۲ امتیاز در رده سیزدهم قرار دارند.

پیکان - ماشین سازی
در دیگر بازی شاگردان خطیبی در ماشین یازی میهمان تیم پیکان هستند. تیمی که مربی آن فرکی است و تنها با یک امتیاز در انتهای جدول قرار دارد. در مقابل ماشین‌سازی هم با قرعه سختی در ابتدای لیگ رو به رو شد و بعد از پیروزی هفته اول برابر استقلال در دقایق پایانی در دو بازی بعدی خود برابر سپاهان و شهر خودرو شکست خورد تا در میانه‌های جدول قرار بگیرد. ماشین سازی در صورت پیروزی در این بازی می‌تواند به تک رقمی شدن رتبه‌اش در جدول امیدوار باشد.

سپاهان - نفت مسجد سلیمان
سپاهان یکی از مدعیان قهرمانی این فصل باید به مصاف نفت مسجد سلیمان برود. شاگردان قلعه‌نویی که قهرمانی فصل پیش را به خاطر ۳ امتیاز از دست دادند به خوبی به اهمیت همه مسابقات آگاه هستند وهر بازی برای او و تیمش حکم فینال را دارد. طلایی پوشان اصفهان در نقش جهان از نفت مسجد سلیمان پذیرایی می‌کنند. نفت مسجد سلیمان هم از سه بازی سه تساوی کسب کرده و در رتبه نهم جدول قرار دارد. در این چند روز این باشگاه به رای کمیته انضباطی مبنی بر محرومیت سه جلسه‌ای هوادارانش اعتراض کرد و حتی مدیرعامل باشگاه هم تهدید کرد از لیگ کنار می‌کشند.

نساجی - شاهین بوشهر
بهترین خط حمله و بدترین خط دفاعی تا اینجای کار متعلق به تیم نساجی است. شاگردان رضا مهاجری بازی‌های پرگلی را در این فصل به نمایش گذاشته‌اند. آن‌ها در هفته دوم ۴ بر ۳ پیکان را بردند و با همین نتیجه در هفته سوم برابر سایپا شکست خوردند. شاگردان مهاجری که در رده ششم جدول قرار دارند باید با تیم انتهای جدولی شاهین بوشهر دیدار کنند. تیمی که از الان خطر سقوط را احساس می‌کند و اگر با همین روند امتیازگیری ادامه دهد، نمی‌توان روز‌های خوبی برای آن این تیم متصور بود.

صنعت نفت - ذوب آهن
در آخرین بازی امروز ذوب آهن باید در آبادان به مصاف تیم صنعت نفت برود. این بازی از ساعت ۱۹/۴۵ دقیقه در ورزشگاه تختی آبادان برگزار خواهد شد.

برنامه بازی‌های امروز رقابت‌های لیگ برتر به شرح زیراست:
* تراکتور - گل گهر؛ ساعت ۱۷:۳۰ ورزشگاه یادگار امام تبریز
* شهر خودرو - فولاد؛ ساعت ۱۹ ورزشگاه امام رضا مشهد
* پارس جنوبی جم - سایپا؛ ساعت ۱۹:۳۰ ورزشگاه تختی جم
* پیکان - ماشین سازی؛ ساعت ۱۹:۳۰ ورزشگاه شهدای شهر قدس
* سپاهان - نفت مسجد سلیمان؛ ساعت ۱۹:۳۰ ورزشگاه نقش جهان اصفهان
* نساجی - شاهین بوشهر؛ ساعت ۱۹:۳۰ ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر
* صنعت نفت - ذوب آهن؛ ساعت ۱۹:۴۵ ورزشگاه تختی آبادان
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار