کد خبر: 969787
تاریخ انتشار: ۲۷ شهريور ۱۳۹۸ - ۲۲:۱۲
تیم ملی والیبال کشورمان در روز پایانی مرحله دوم قهرمانی آسیا برابر هند ۳ بر صفر پیروز شد و امروز در مرحله یک چهارم نهایی به مصاف چین تایپه می‌رود.
سرویس ورزشی جوان آنلاین: رقابت‌های قهرمانی والیبال آسیا دیروز با برگزاری بازی‌های روز پایانی مرحله دوم پیگیری شد. تیم کشورمان که سه‌شنبه برابر چین به برتری ۳ بر صفر رسیده بود، عصر دیروز به مصاف تیم هند رفت. کولاکوویچ بر خلاف بازی با چین، در بازی دیروز تیم ایران را با ترکیب دوم به میدان فرستاد و پوریا یلی، امیر حسین اسفندیار، فرهاد قائمی، علی شفیعی، محمدرضا حضرت پور و جواد کریمی ترکیب کشورمان را در شروع بازی تشکیل می‌دادند. بازی را تیم کشورمان طوفانی آغاز کرد و وقت اول فنی استراحت با برتری ۸ بر ۴ تیم کشورمان به دست آمد. در ادامه این اختلاف بیشتر هم شد و در وقت دوم فنی استراحت اختلاف به ۶ امتیاز رسید و نتیجه بازی ۱۶ بر ۱۰ به نفع ایران رقم خورد. این ست در نهایت با پیروزی ۲۵ بر ۱۶ ایران به پایان رسید تا شاگردان کولاکوویچ در ست شماری یک بر صفر جلو بیفتند.

ست دوم را ایران و هند نزدیک به هم و امتیاز به امتیاز شروع کردند، اما مانند ست اول، وقت نخست فنی استراحت با نتیجه ۸ بر ۵ به نفع ایران به دست آمد. وقت دوم فنی استراحت هم با برتری ۱۶ بر ۱۰ ایران رقم خورد. در ادامه، اما هندی‌ها با استفاده از سرویس توانستند امتیاز‌ها را جبران کنند و اختلاف را در امتیاز ۲۳ به دو امتیاز کاهش دهند، اما در این ست هم تیم کشورمان ۲۵ بر ۲۱ برنده از زمین بازی بیرون بیاید و نتیجه در مجموع ۲ بر صفر شود. ست سوم را باز هم تیم کشورمان طوفانی آغاز کرد و از امتیاز‌های اول با هند فاصله انداخت، طوری که وقت اول فنی استراحت با برتری ۸ بر ۳ ایران رقم خورد. هند، اما در ادامه توانست این فاصله را جبران کند و در امتیاز ۱۱ به یک امتیاز برساند، اما باز هم تیم کشورمان توانست این فاصله را دوباره بیشتر کند و دو تیم با برتری ۱۶ بر ۱۲ ایران به وقت دوم فنی استراحت رفتند. در نهایت ست سوم هم برتری ۲۵ بر ۲۱ ایران به پایان رسید تا تیم کشورمان مقابل هند ۳ بر صفر برنده شود. تیم ایران در ادامه رقابت‌های والیبال قهرمانی آسیا، امروز در مرحله یک‌چهارم نهایی به مصاف چین تایپه می‌رود.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار