کد خبر: 969238
تاریخ انتشار: ۲۳ شهريور ۱۳۹۸ - ۲۲:۰۵
تیم ملی والیبال کشورمان عصر دیروز در دومین بازی رقابت‌های قهرمانی آسیا، با نتیجه ۳ بر صفر مقابل قطر به پیروزی رسید تا روند پیروزی‌های مقتدرانه والیبال در آسیا ادامه داشته باشد.
سرویس ورزشی جوان آنلاین: تیم ملی والیبال کشورمان در ادامه رقابت‌های قهرمانی آسیا عصر دیروز در دومین رقابت به مصاف قطر رفت. شاگردان کولاکوویچ که در روز اول سریلانکا را با نتیجه ۳ بر صفر شکست داده بودند، دیروز در حالی به مصاف قطر رفتند که سرمربی مونته نگرویی بر خلاف بازی اول، این بار تیم ملی کشورمان را با ترکیب اصلی راهی میدان کرد. علی اصغر مجرد، امیر غفور، محمدرضا حضرت پور، پوریا فیاضی، میلاد عبادی پور و سعید معروف شش بازیکن اصلی شروع‌کننده کشورمان مقابل قطر بودند.

مانند بازی اول تیم کشورمان در قهرمانی آسیا، قطری‌ها هم مانند سریلانکایی‌ها از همان ابتدای بازی با انگیزه بالا بازی را شروع کردند و توانستند در امتیاز‌های اول حتی از تیم کشورمان پیشی بگیرند، با این حال در ادامه والیبالیست‌های ایران توانستند اختلاف به وجود آمده را جبران کنند تا وقت اول فنی استراحت با حساب ۸ بر ۷ برای ایران به دست بیاید. در ادامه تیم کشورمان توانست فاصله امتیازی را با قطر بیشتر کند، طوری که در حالی دو تیم در وقت دوم فنی به استراحت رفتند که تیم ایران ۱۶ بر ۱۰ از قطر پیش بود و اختلاف یک امتیازی وقت اول فنی را به شش امتیاز در وقت دوم رسانده بود. این برتری ادامه پیدا کرد و در پایان تیم کشورمان توانست ست اول را با نتیجه ۲۵ بر ۱۸ پیروز شود.

ست دوم از همان ابتدا با برتری قاطع تیم کشورمان آغاز شد و قطری‌ها بر خلاف امتیاز‌های اول ست حرفی برای گفتن مقابل والیبالیست‌های کشورمان نداشتند و تفاوت سطح تیم ایران و حریفی مانند قطر از همان امتیاز‌های اول مسابقه مشخص شد. تیم ملی والیبال که برابر حریف با تیم اصلی به میدان رفته بود، از همان امتیاز‌های اول توانست با حریف آسیایی‌اش فاصله بیندازد تا دو تیم با برتری ۸ بر ۲ به وقت فنی اول استراحت بروند. قطری‌ها با وجود استفاده از بازیکنان چند ملیتی و غیر قطری توان جبران اختلاف ایجاد شده در امتیازات را نداشتند تا وقت دوم فنی استراحت هم با امتیاز ۱۶ بر ۹ برای ایران به دست بیاید. بازی مقتدرانه تیم کشورمان در ست دوم سبب شد تا این ست هم با پیروزی ۲۵ بر ۱۵ ایران همراه شود و تیم کشورمان در ست شماری ۲ بر صفر از حریفش جلو بیفتد.

ست سوم با بازی نزدیک دو تیم آغاز شد و قطری‌ها بر خلاف ست دوم، این بار پا به پای تیم کشورمان جلو آمدند، اما باز هم مانند ست‌های گذشته، وقت اول فنی استراحت با برتری ۸ بر ۶ ایران به دست آمد. در ادامه، اما قطری‌ها اختلاف را جبران کردند و در امتیاز ۱۰ از تیم کشورمان پیش افتادند. برتری قطری ها، اما دوامی نداشت و وقت دوم فنی استراحت هم۱۶ بر ۱۳ به نفع ایران به دست آمد. این برتری تا پایان ست ادامه داشت تا ست سوم هم با پیروزی ۲۵ بر ۱۷ تیم کشورمان به پایان برسد تا در نهایت شاگردان کولاکوویچ قطر را هم ۳ بر صفر شکست دهند. در دیگر بازی دیروز گروه A، تیم استرالیا ۳ بر صفر سریلانکا را از پیش رو برداشت.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار