کد خبر: 969225
تاریخ انتشار: ۲۳ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۵:۵۶
تکواندوکار سنگین وزن تیم ملی کشورمان در مرحله نیمه نهایی به نماینده کره جنوبی باخت و به نشان برنز بسنده کرد.
سرویس ورزشی جوان آنلاین: سجاد مردانی سرگروه تیم ملی تکواندو ایران در مرحله نیمه نهایی رقابت‌های وزن ۸۰+ کیلوگرم به مصاف «کیو دون این» از کره جنوبی رفت و با قبول۵ بر ۴ شکست به نشان برنز دست یافت. وی در اولین دیدار «رافائیل آیوکائف» از روسیه را ۹ بر ۷ از پیش رو برداشت سپس «استفن لامبدین» از آمریکا را ۸ بر ۷ شکست داد و در ادمه هم با برتری ۴ بر ۳ برابر «مایکون سیکوئرا» از برزیل را شکست داد. این کره‌ای پیش از مردانی، سعید رجبی را از دور مسابقات حذف کرده بود.

در مبارزات امروز تیم کشورمان یک نماینده در دیدار‌های نهایی دارد. آرمین هادی پور در وزن ۵۸- کیلوگرم با برتری ۱۹ بر ۷ برابر «لئون گلاسنویک» از کرواسی، غیبت «دنیز داگدلن» از ترکیه، ۱۲ بر ۵ مقابل «خلیل صفوان» از استرالیا و در ۱۹ بر ۵ برابر «آدرین ویسنته» از اسپانیا راهی مبارزه نهایی شده بود.

برای تیم ملی کشورمان تا کنون میرهاشم حسینی یک نشان طلا کسب کرده است. سروش احمدی، فرزان عاشورزاده و سعید رجبی هم از دور مسابقات حذف شدند.

دومین مرحله از رقابت‌های گرندپری در سال ۲۰۱۹ با حضور ۲۵۶ تکواندوکار از ۴۸ کشور به میزبانی ژاپن جریان دارد و تا فردا یکشنبه ادامه خواهد داشت.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار