کد خبر: 969142
تاریخ انتشار: ۲۲ شهريور ۱۳۹۸ - ۲۲:۰۱
جواد محرمی
رئیس سازمان سینمایی مصادف با روز سینما گفته‌اند در ادامه بحث شفافیت، صورتجلسه شورا‌های پروانه سینمایی را تبدیل به سند می‌کنیم و بخش عمده‌ای از سخنانشان را روی این مبحث متمرکز کرده‌اند.

ظاهراً همان چیزی که هر هفته سخنگو به رسانه‌ها ارائه می‌دهد قرار است دوباره به عنوان شفافیت به رسانه‌ها ارائه شود و طبق معمول نیاز ندیدند درباره ارائه راهبرد، مانیفست، برنامه یا چشم‌انداز سینما و راه‌های برون‌رفت از معضل سینمای بی‌مایه و بی‌ارزش این روز‌ها سخنی به میان بیاورند.

ممکن است عده‌ای بگویند مگر شفاف‌سازی کار بدی است و شما چرا مخالفید. پاسخ این است که شفاف‌سازی کار خیلی‌خیلی خوبی است، اما برای رئیس سازمان سینمایی یک امر کاملاً فرعی محسوب می‌شود و معلوم نیست چرا یادشان می‌رود که ایشان سیاستگذار امر سینما هستند نه سیاستگذار امر شفافیت‌سازی و جامعه از ایشان انتظار دارند به ویژه در روز ملی سینما درباره سینما حرفی برای گفتن داشته باشند، هر چند از رئیس محترم سازمان سینمایی به دلیل فقدان سابقه مدیریت سینمایی نباید انتظار زیادی داشت تا فکری هم به حال سینما بکنند.

دو سال پیش یکی از اسلاف ایشان که بدون سابقه‌ای در مدیریت سینما بر کرسی ریاست سینمایی جلوس فرموده بودند بیشترین استعدادشان را در موسم انتخابات عرضه کردند و به عنوان دبیر ستاد انتخاباتی به جذب هنرمندان همت گذاشتند.

امید است بخش عمده‌ای از استعداد مدیریتی رئیس فعلی سازمان سینمایی صرف تقویت و تحول در سینمای ملی شود و شاهد این تحولات طی یکی‌دو سال آینده باشیم. بابت شفافیت هم از شما سپاسگزاریم.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار