کد خبر: 968227
تاریخ انتشار: ۱۱ شهريور ۱۳۹۸ - ۲۳:۳۵
دو پسر ناشناس پس از درگیری در پارکی حوالی قلعه‌مرغی تهران روی دختر و پسر عاشق‌پیشه اسیدپاشیدند و از محل گریختند.
سرویس حوادث جوان آنلاین: به گزارش «جوان»، عصر روز شنبه نهم شهریور‌ماه رهگذران در حال عبور از پارکی در حوالی قلعه‌مرغی در جنوب تهران متوجه صدای دلخراش دختر و پسر جوانی شدند که مدام فریاد می‌زدند «آی سوختم». در حالی که رهگذران به کمک دختر و پسر جوان شتافته بودند مشاهده کردند دو پسر جوان که یکی از آن‌ها ظرف پلاستیکی نارنجی در دست دارد در حال فرار هستند و دو پسر جوان دیگر هم آن‌ها را تعقیب می‌کنند.

رهگذران پس از رسیدن به پسر و دختر جوان فهمیدند که آن‌ها با مایع اسیدی دچار سوختگی شده‌اند که همزمان با ریختن آب به سر و صورت دو مصدوم موضوع را به مأموران پلیس و اورژانس اطلاع دادند.

لحظاتی پس از اعلام این خبر تیمی از مأموران پلیس تهران راهی محل شدند. مأموران در محل حادثه دریافتند دقایقی قبل پسر و دختر ۲۸‌و ۱۴‌ساله‌ای از سوی دو پسر ناشناس هدف اسیدپاشی قرار گرفته و برای درمان به بیمارستان مطهری منتقل شده‌اند. همچنین مشخص شد عاملان اسیدپاشی پس از حادثه از محل گریخته‌اند. مأموران در ادامه برای بررسی موضوع به بیمارستان مطهری اعزام شدند که مشخص شد دراین حادثه دختر ۱۴‌ساله ۵‌درصد از ناحیه صورت و بدن و پسر ۲۸‌ساله ۱۰‌درصد از ناحیه صورت و بدن دچار سوختگی شده‌اند. همچنین مشخص شد دو مصدوم ارتباط فامیلی ندارند و مدتی است با هم ارتباط دوستانه دارند.

دختر جوان در حالی که به سختی حرف می‌زد درباره حادثه گفت: مدتی قبل با فرشید در پارکی آشنا شدم.

پس از آن ما تلفنی با هم ارتباط داشتیم تا اینکه به من ابراز علاقه کرد و قرار شد به زودی به خواستگاری ام بیاید. ما گاهی یکدیگر را در خیابان یا پارک ملاقات می‌کردیم تا اینکه روز حادثه او مرا به پارکی در نزدیکی خانه‌شان دعوت کرد و قرار بود مرا به دو نفر از دوستانش معرفی کند. بعد از ظهر بود که فرشید به دنبال من آمد و دو نفری به پارک رفتیم. داخل پارک با هم در حال حرف زدن بودیم تا دو دوستش هم وارد پارک شدند. فرشید مرا به عنوان نامزدش به آن‌ها معرفی کرد و دقایقی هم با هم حرف زدیم و بعد تصمیم گرفتیم با هم از پارک خارج شویم. دو دوست فرشید از ما جلوتر حرکت می‌کردند و ما هم پشت سر آن‌ها با فاصله زیادی حرکت می‌کردیم تا اینکه دیدیم دوستان فرشید با دو پسر جوان دیگر درگیر شده‌اند. فرشید به کمک دوستانش رفت و من هم پشت سرش رفتم. وقتی به آن‌ها رسیدیم یکی از دو پسر ناشناس در ظرف پلاستیکی آبمیوه سن‌ایچ که در دست داشت باز کرد و مایع داخل آن را به طرف من و فرشید پاشید که ثانیه‌هایی بعد سوزش عجیبی بدن ما را فراگرفت و فریاد‌های «آی سوختم» ما به آسمان بلند شد که فهمیدیم مایع داخل ظرف مایع اسیدی بوده است.

وی ادامه داد: پس از این دو پسر اسیدپاش با دیدن این صحنه از محل گریختند و رهگذران با شنیدن فریاد‌های کمک خواهی ما به کمک ما آمدند و وقتی فهمیدند روی ما مایع اسیدی پاشیده شده‌است، روی ما آب پاشیدند که کمی از درد ما را تسکین داد و باعث شد درصد سوختگی ما پایین بیاید بعد هم ما را به بیمارستان منتقل کردند. فرشید هم در بازجویی‌ها حرف‌های دختر مورد علاقه‌اش را تأیید کرد.

سپس مأموران از دو دوست فرشید تحقیق کردند. یکی از آن‌ها گفت: وقتی فرشید نامزدش را داخل پارک به ما معرفی کرد همگی به راه افتادیم تا به داخل خیابان برویم. ما جلو حرکت می‌کردیم و فرشید و نامزدش هم پشت سر ما بودند که کم‌کم فاصله ما زیاد‌تر شد. ما هر چند قدمی که می‌رفتیم من و دوستم به عقب بر می‌گشتیم و به فرشید و نامزدش نگاه می‌کردیم که فاصله‌مان زیاد نشود که دیدیم دو پسر غریبه پشت سر ما حرکت می‌کنند. آن‌ها وقتی به ما رسیدند اعتراض کردند که چرا به آن‌ها چپ چپ نگاه کرده‌ایم که به آن‌ها گفتیم اشتباه می‌کنید ما به دوستمان نگاه می‌کردیم. حرف‌های ما تأثیری در آن‌ها نداشت و با هم درگیر شدیم و فرشید با نامزدش به کمک ما آمدند که یکی از پسران ناشناس مایع داخل ظرف پلاستیکی که در دست داشت روی آن‌ها پاشید که با فریاد‌های دلخراش آن‌ها روبه‌رو شدیم. در حالی که شوکه شده بودیم عاملان اسیدپاشی از محل گریختند.

همزمان با ادامه تحقیقات درباره این حادثه قاضی احسان زمانی، بازپرس شعبه ششم دادسرای امور جنایی تهران به مأموران دستور داد تا دو پسر اسیدپاش را پس از شناسایی دستگیر کنند.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار