کد خبر: 967163
تاریخ انتشار: ۰۴ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۵
گفت و گو با مدیر کل ورزش کارگری
هر ساله شهریور ماه جشنواره ورزشی فرهنگی کارگران در جهت حفظ سلامت کارگران و خانواده آن‌ها برگزار می‌شود که امسال هم این جشنواره به همت مدیران و دست اندرکاران ورزش کارگری برای سومین بار طی روز‌های ششم تا نهم شهریورماه در منطقه زیبای سنگاچین برگزار خواهد شد.
سرویس ورزشی جوان آنلاین - وحید صابری : فرزاد حیدری مدیرکل ورزش کارگری در گفت وگو با "جوان آنلاین" درباره این دوره از مسابقات گفت: رویکرد وزارت خانه بر این است که سلامت کارگران و خانواده آن‌ها در راس همه امور قرار بگیرد. با توجه به اوضاع معشیت و هزینه بالای خرج و مخارج زندگی عملا شاهد آن هستیم که بحث سلامت و ورزش عملا خود به خود از سبد زندگی کارگران خارج شده است، برای همین با تدابیر و برنامه ریزی خاص ورزش کارگری تصمیم گرفتیم که جشنوره فرهنگی و ورزشی را برای سومین بار برگزار کنیم.
 
حیدری: حفظ سلامت کارگران اولیت اصلی است
وی افزود: بیش از ۹۰ خانواده از تمامی استان‌ها در این جشنواره حضور خواهند داشت تا با برگزاری مسابقات ورزشی و فرهنگی یک بار دیگر یکی از پر بار‌ترین جشنواره‌های خانوادگی را در سنگاچین بندر انزلی رقم بزنیم. دو جشنواره قبلی در نیمه شهریورماه طی سال‌های ۹۶ و ۹۷ برگزار شد، اما این بار به دلیل تقارن ماه محرم با نیمه شهریورماه، جشنواره ۱۰ روز زودتر برگزار می‌شود.
حیدری در ادامه خاطر نشان کرد: برای جشنواره امسال علاوه بر فوق برنامه‌های دو دوره قبلی، بازی‌ها و تفریحات و مسابقات سرگرم کننده خوبی در ساحل و سالن و زمین‌های بازی محوطه مجموعه سنگاچین در نظر گرفته شده و پیش بینی می‌شود لحظات خوب و خاطره انگیزی برای کارگران و خانواده‌های ایشان رقم بخورد. برگزاری مسابقات ورزشی و فرهنگی مثل سنوات گذشته برگزار خواهد شد، اما آنچه در این دوره با دیگر سال‌ها متفاوت‌تر خواهد بود برگزاری مسابقات مختلف اجتماعی در بین خانواده کارگران عزیز است که می‌بایست آن را مد نظر گرفت. سومین جشنواره تفریحی ورزشی خانوادگی کارگران روز‌های ششم تا نهم شهریور ماه برگزار می‌شود.
مدیر کل ورزش کارگری در ادامه خاطر نشان کرد: همان طور که عنوان شد تنها یک هدف اصلی مد نظر است و درست است که این مسابقات بیشتر جنبه تفریحی و سرگرمی دارد و البته نوعی حس رقابت را هم در بین شرکت کنندگان ایجاد می‌کند تا جذابیت آن دو برابر شود، اما سلامت کارگران و خانواده‌ها در اولویت اصلی سازمان قرار دارد و امیدواریم کارگران عزیز در این جشنواره به بهترین نحوه ممکن استفاده لازم را ببرند.
وی در خاتمه افزود: با نوجه به اینکه ما در سنگاچین هزینه را پرداخت نمی‌کنیم و برای مکان برای خودمان می‌باشد، اما به هر حال برای هزینه غذا و تهیه جوایز و برخی هزینه‌های معمول بالغ بر ۱۵۰ میلیون برآورد شده است که امیدوارم با این تدابیر و برنامه ریزی که برای کارگران در نظر گرفته ایم به همراه خانواده یشان از این جشنواره لذت کامل را ببرنند.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار