کد خبر: 966932
تاریخ انتشار: ۰۳ شهريور ۱۳۹۸ - ۰۶:۲۰
پزشک میانسالی با شلیک چند گلوله در خانه‌اش حوالی شمال تهران به طرز مرموزی به قتل رسید.
سرویس حوادث جوان آنلاین: به گزارش جوان، ساعت‌۱۱ صبح روز جمعه اول شهریور مأموران کلانتری ۱۲۴‌قلهک با تماس تلفنی شهروندی از زخمی شدن مرد میانسالی با شلیک گلوله در خانه‌اش با خبر و راهی محل شدند.

مأموران در محل حادثه که طبقه اول ساختمان مسکونی بود با پیکر خونین مرد ۵۰‌ساله‌ای به نام اردشیر روبه‌رو شدند که با اصابت چند گلوله به شدت زخمی شده‌بود. پس از این مأموران پیکر نیمه‌جان مرد زخمی را به بیمارستان شهدای تجریش منتقل کردند. در حالی که تحقیقات درباره این حادثه ادامه داشت مأموران دریافتند وی بر اثر خونریزی شدید در بیمارستان جان باخته است. بدین ترتیب تیمی از کارآگاهان اداره‌دهم پلیس‌آگاهی تهران برای بررسی موضوع به دستور بازپرس ویژه قتل دادسرای امور جنایی تهران وارد عمل شدند. تحقیقات مأموران نشان داد مقتول، روانپزشک و مدتی است در خانه‌اش به تنهایی زندگی می‌کند. همچنین مشخص شد ساعتی قبل همسایه مقتول متوجه صدای شلیک گلوله‌ای می‌شود و پس از کشف پیکر خونین روانپزشک داخل خانه‌اش موضوع را به پلیس خبر می‌دهد.

مرد همسایه به پلیس گفت: داخل خانه‌ام بودم که صدای مهیبی مانند شلیک گلوله به گوشم رسید. بلافاصله از خانه بیرون آمدم که دیدم چند مرد ناشناس از خانه مقتول خارج شدند و به سرعت از محل گریختند. در خانه او باز بود که وارد شدم و دیدم همسایه‌مان غرق در خون نقش بر زمین شده است.

مأموران تحقیقات گسترده‌ای را برای شناسایی عاملان قتل روانپزشک آغاز کردند. جسد مقتول برای انجام آزمایش‌های لازم به پزشکی قانونی فرستاده شد.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار