کد خبر: 966333
تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۸
رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان:
رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: به دنبال آن هستیم که جلب مشارکت گروه‌های مختلف و مدیریت شهری را هم برای تحقق خواسته‌های مردم داشته باشیم.

به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اصفهان،علیرضا نصراصفهانی در نودمین جلسه علنی شورای شهر اصفهان اظهار کرد: از امروز سال سوم دوره پنجم شورای اسلامی شهر اصفهان را آغاز می‌کنیم، از فتح اله معین رئیس قبلی شورا به جهت تولیت دو ساله و مدیریت شورا تشکر می‌کنم.

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان افزود: عزممان جزم است که شعارهایی که برای انتخابات داده شده را اجرایی و محقق کنیم، همچنین شفاف سازی امور را داشته باشیم و اعتماد مردم را رقم بزنیم و ارتباطمان با سازمان‌ها و ارگان‌ها بیش از گذشته صورت بگیرد و به عهدی که با شهدا بستیم پایبند باشیم.

وی ادامه داد: همچنین به دنبال آن هستیم که جلب مشارکت گروه‌های مختلف و مدیریت شهری را هم برای تحقق خواسته‌های مردم داشته باشیم، امید دارم بتوانیم انداختن فرش جلوی پای سرمایه‌گذاران را بتوانیم محقق کنیم که افراد از گوشه و کنار ایران که علاقه مند به اصفهان هستند بتوانند در این شهر سرمایه‌گذاری کنند.

نصراصفهانی خاطرنشان کرد: امروز در یک رقابت جدی با سایر کلان شهرها قرار گرفته ایم که امید دارم بتوانیم به هدف‌های مسخص شده برسیم، همچنین به دنبال حفظ مواریث گذشتگان هستیم در دوره های قبلی مدیریت شهری و همچنین از 40 سال گذشته باشیم.

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان تأکید کرد: به دنبال آن هستیم که رونق اقتصادی و کارآفرینی را دپیگیری کنیم موضوعی که جزو برجسته‌ترین شعارهای انتخاباتی ما بود، همچنین با روحیه دادن به جوانان و نوجوانان مشارکتشان را در فعالیت‌های اجتماعی افزایش دهیم.

وی در ادامه تأکید کرد: همه این‌ها همدلی، صمیمیت، همراهی، دست به دست هم دادن، به دور ریختن کدورت‌ها و پیگیر آرمان‌های مشترک بودن را می‌طلبد، از امروز این فضا بر شورای شهر اصفهان در ادامه فعالیت‌های 2 ساله حاکم خواهد شد.

نصراصفهانی با اشاره به برگزاری رویداد مهم بین المللی در اصفهان مطرح کرد: فردا شب رخداد مهمی در اصفهان رقم می‌خورد که افتتاحیه جشنواره بین المللی کودکان و نوجوانان است که اصفهان بار دیگر این افتخار را دارد که میزبان سایر کشورها و استان‌ها باشد، امید دارم این اتفاق با موفقیت انجام شود و نشاط و پویایی و زمینه ارتقای هنر را در شهر اصفهان رقم بزند.

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان ضمن گرامیداشت روز مشارکت‌های مردمی و تبریک عید غدیر بیان کرد: امید دارم با درک درستی از این روز بزرگ مسیر تعالی و رشد را طی کنیم.

وی همچنین با گرامیداشت یاد حمید طالبی مشاور شهردار اصفهان در امور ایثارگران، عنوان کرد: وی یکی از جانباران سرافراز و افتخارآفرین برای کشور و ایران بود و در 8 سال دفاع مقدس هم جان برکف در خدمت رزمندگان بود.

نصراصفهانی همچنین از تلاش شهرداری و معاونت فرهنگی اصفهان برای برنامه‌های مربوط به عید غدیر تشکر و اذعان کرد: این برنامه‌ها در نوع خود کاری بزرگ و بی نظیر بودند و باید برای کارهای بزرگ‌تر آماده شد، همچنین این برنامه‌ها باید ادامه دار باشد.

وی تأکید کرد: وقتی از فرهنگ و هنر صحبت می‌شود باید در اصفهان کاری انجام شود تا متناسب مردم شهیدپرور اصفهان و شهر اصفهان باشد، امید دارم آنچه در آینده رخ می‌دهد این باشد که مردم در مناسبت‌های دیگر نیز از این برنامه‌ها استفاده کنند.

نصراصفهانی خاطرنشان کرد: همان طور که در مراسم‌های عزاداری 14 معصوم باید محزون باشیم در ولادت این عزیزان هم باید مسرور باشیم و تلاشمان این باشد که جشن‌های مطلوب و خوبی در سراسر شهر برگزار کنیم؛ البته در گوشه و کنار 200 محله شهر اصفهان در مناطق 15 گانه شاهد برپایی برنامه‌های خوبی هستیم که با استقبال مردم روبرو بوده است.

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان ادامه داد: باید گفت که برنامه‌ها در حوزه فرهنگی، هنری و ورزشی به جهت کیفی و‌ کمی افزایش پیدا کرده است و قابل تقدیر است که با استقبال مردم شهید پرور اصفهان روبرو بوده است.

 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار