کد خبر: 966292
تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۳۹۸ - ۲۲:۴۵
پایان فصل اول برنامه «عصر جدید» همزمان با عید سعید غدیر
برنامه پربیننده «عصر جدید» با انجام مرحله فینال همزمان با عید غدیر خم به پایان می‌رسد و سری جدید این برنامه قرار است از زمستان کلید بخورد.
محمد صادقی
سرویس فرهنگ و هنر جوان آنلاین: «عصر جدید» پربیننده‌ترین برنامه این شب‌های تلویزیون، پس از یک دوره چند مرحله‌ای به فینال خود رسید تا طبق اعلام قبلی همزمان با عید غدیر و برگزاری قسمت نهایی به کار خود پایان دهد، اما این پایان به معنای اتمام «عصر جدید» نخواهد بود و به گفته احسان علیخانی کارگردان و مجری این برنامه، قرار است سری جدید آن در زمستان تولید شود.

علیخانی و گروه داوران برنامه «عصر جدید» در نشستی خبری، درباره برگزاری این فصل از برنامه توضیحاتی را ارائه دادند. در این نشست علیخانی با اشاره به استعدادیابی صورت گرفته در طول برگزاری عصر جدید درباره به کار‌گیری برگزیدگان فصل اول برنامه گفت: ما خیلی درباره این موضوع فکر کردیم و قرار بر این شد که به نفر اول تا پنجم اعتبارات تخصصی اختصاص یابد و نظارت می‌کنیم که این اعتبارات فقط در حوزه توسعه استعدادهایشان صرف شود، به عنوان تهیه کننده این برنامه قول می‌دهم که برگزیدگان در فصل جدید هم با ما همکاری کنند. تهیه کننده «عصر جدید» با بیان اینکه در ابتدای شروع کار همه فقط به ما گفتند اجرای این برنامه ممکن نیست و نمی‌شود و برنامه ۱۵، ۱۴ ساله «ماه عسل» را داری و این کار را نکن، گفت: ته دلم حسی به من می‌گفت که می‌شود.

وی ادامه داد: اوج چالش هم‌نسلان ما در زمان گذشته این بود که اگر حفظیاتت خوب است برو رشته انسانی و اگر حل کردنی‌ات خوب است برو ریاضی. بعد در مدرسه اوج تحسین ما کارت‌های صدآفرین بود. اگر ما توانسته باشیم حسی را در خانواده ایجاد کرده باشیم که بچه‌هایشان را مرور کنند، اتفاق مبارکی افتاده است.
 
علیخانی با اشاره به اینکه تلنت‌شو‌ها از دهه ۷۰ آغاز به کار کرده‌اند و دارای یک ساختار برنامه‌سازی هستند، تأکید کرد: اینکه چقدر تلاش می‌کنیم آن را بومی‌سازی کنیم اهمیت دارد. محتوا چیزی است که در مخاطب ته‌نشین می‌شود. اینکه آن را متناسب با فرهنگ خود کنیم از اهمیت بالایی برخوردار است. مجری برنامه «عصر جدید» درباره رکورد‌های ثبت شده در این برنامه گفت: کسی در برنامه ما رکورد گینس را ثبت نکرد، اگرچه در برنامه رکورد گینس زده شد، برای نمونه کسی که در برنامه عصر جدید اجرایی داشت می‌گفت می‌دانم آخرین رکورد گینس این است و من این رکورد را می‌زنم.

قسمت پایانی برنامه «عصر جدید» دوشنبه ساعت ۲۱:۱۵ پخش می‌شود. رأی‌ها پنج‌شنبه در شبکه ۳ ساعت ۱٢ بسته و جمعه اول شهریور نفرات برتر اعلام می‌شود.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار