کد خبر: 966291
تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۸:۰۶
مسئول بسیج اصناف در ‌مناطق سیل‌زده ‌پلدختر:
مسئول بسیج اصناف کشور با بیان اینکه ۱۰۰ واحد مسکونی در شهر سیل‌زده پلدختر توسط بسیح اصناف بازسازی شد‌، گفت: مناطق سیل‌زده کشور هنوز به کمک خیرین و بازاریان نیاز دارند.
به گزارش جوان آنلاین به نقل از خبرگزاری بسیج، در آستانه عید سعید غدیر خم و هفته بسیج اصناف غلامرضا حسن‌پور رئیس بسیج اصناف، بازاریان و فعالان اقتصادی کشور با حضور در شهر سیل زده پلدختر یکصدمین منزل مسکونی بازسازی شده را افتتاح نمود.

وی در جمع خیرین اصناف و بازار مسئولین شهرستان و امام جمعه پلدختر اظهار داشت: خیرینی که اموال‌شان را به مردم هدیه کرده و تا زمانی که مردم از آن استفاده می‌کنند ثواب و حسنه برای آنان نوشته می‌شود، بسیج اصناف فعالیت‌ها و کمک‌های مختلفی به مردم سیل‌زده پلدختر ارائه داده است.

مسئول بسیج اصناف کشور با بیان اینکه ۲۳۰ بیش هزار جوان در خون غلتیده جان خود را فدای اسلام کردند، عنوان کرد: مقاومت مردم پلدختر در زمان دفاع مقدس و همچنین در سیل اخیر نیز خود نمایی کرد.

وی با اشاره به اینکه بسیج اصناف ۱۰۰ واحد مسکونی تعمیری با همت گروه جهادی رهپویان شهید ابراهیم هادی را باز سازی کرد، افزود: بیش از ۹۰۰ میلیون تومان برای تعمیرات این ۱۰۰ واحد مسکونی هزینه شده‌است.

غلامرضا حسن پور عنوان کرد: از مبلغ ۹۰۰ میلیون تومان، بیش از ۳۰۰ میلیون تومان مربوط به مصالح ساختمانی که توسط خیرین اصناف و بازار تامین شد و ۶۰۰ میلیون تومان مابقی مربوط به عوامل انسانی از قبیل سنگ کار، بنا، گچ کار و ... که به صورت رایگان توسط گروه‌های جهادی این امر انجام پذیرفت. انجام چنین کاری یعنی کار جهادی که باید در همه بخش‌ها تقویت شود.

وی بیان کرد: در بازسازی و تعمیرات که به مدت ۴۵ روز طول کشید سعی کردیم از ضعیف‌ترین اقشار جامعه انتخاب شوند که این ۱۰۰ واحد مسکونی بلا فاطله بعد تعمیر هر واحد تحویل خانواده‌های محترم شد و امروز بعذد از صدمین واحد جمعا حدود پانصد نفر به زندگی عادی خود برگشتند. در ضمن برخی وسایل ضروری زندگی به این خانواده‌ها هدیه شد.

حسن‌پور با بیان اینکه روحیه و کار جهادی در شهر پلدختر وجود دارد، گفت: امیدوارم این جلسه شروع راه دیگری برای کمک به دیگر سیل‌زدگان کشور باشد و پیام من به بازاریان و تجار این است که سیل‌زدگان خوزستان، لرستان، گلستان و سایر استان‌ها را فراموش نکنند، به ویژه در مرحله دوم طرح جهاد هم بستگی ملی برای احداث، بازسازی و مرمت منازل مسکونی سیل زدگان با جهاد مالی خود اقدام نمایند.

رئیس بسیج اصناف کشور با تأکید به اینکه بخش عمده‌ای از کمک‌های بسیج اصناف در اختیار سپاه‌های استانی قرار می‌گیرد تا با کمک بسیج سازندگی در آنجا به سرانجام برسانند، خاطرنشان کرد: بسیج اصناف کشور بسته‌های لوازم التحریر را قبل از مهرماه بین دانش‌آموزان سیل‌زده توزیع خواهد کرد.

وی در پایان بیان کرد: همچنین در آستانه عید سعید غدیر خم و هفته بسیج اصناف، دو سری جهیزیه کامل به دو زوج جوان اهدا شد.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار