کد خبر: 966177
تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۶:۱۸
مدیرکل کمیته امداد استان اصفهان :
کمیته امداد با همکاری خیران و نیکوکاران طرحی برای اطعام ۲۰۰ هزار مددجوی اصفهانی تحت حمایت این نهاددر عید غدیر خم اجرا می‌کند.

  به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اصفهان، به نقل از روابط عمومی کمیته امداد اصفهان، محمدرضا متین پور، مدیرکل کمیته امداد استان اصفهان بابیان اینکه عید غدیر عید ولایت و هدایت و تمسک به ریسمان محکم الهی است، گفت: در این عید سعید که روز کامل شدن دین و اتمام نعمت بر مسلمانان است؛ توصیه به تمسک عملی به سیره اهل‌بیت عصمت و طهارت بهترین عیدانه ای است که می‌توان به هر شیعه معتقدی داد.

وی سیره عملی امام علی (ع) را سرمشق نیکوکاران و خیران دانست و گفت: اطعام نیازمندان و به‌ویژه رسیدگی به ایتام از نقاط برجسته زندگی مولای متقیان است و کمیته امداد به‌عنوان نهادی حمایتی که بر خواسته از معارف اهل‌بیت است طرح‌های زیادی برای ترویج و تسهیل در اطعام نیازمندان و اکرام ایتام دارد.

متین پور اطعام نیازمندان در روز عید غدیر را فریضه‌ای توصیه‌شده از طرف ائمه اطهار عنوان کرد و یادآور شد: در صورت مشارکت نیکوکاران و خیران برنامه‌ای برای اطعام ۲۰۰ هزار مددجوی کمیته امداد اصفهان در حال پیگیری است.

مدیرکل کمیته امداد اصفهان با اشاره به فراهم شدن زیرساخت‌های گوناگون برای شراکت مردم نیکوکار استان در این اطعام بزرگ، توضیح داد: مراجعه به دفاتر این نهاد در سراسر استان، تماس با تلفن ۳۲۲۲۰۰۹۶ همچنین شماره‌گیری کد #۰۳۱*۸۸۷۷*، ارسال عدد ۱ به پیام‌گیر ۸۸۷۷ و درنهایت مراجعه به پایگاه‌های اینترنتی emdad.ir و mohsenin.ir، در دسترس ترین روش‌های مشارکت در این طرح بزرگ است.

وی همچنین یادآور شد: کلیه دفاتر کمیته امداد اصفهان در سراسر استان این آمادگی را دارند که غذای طبخ شده توسط مردم را در میان مددجویان تحت حمایت این نهاد توزیع کنند.

متین پور همچنین به اجرای طرح اکرام ایتام و فرزندان محسنین توسط کمیته امداد اصفهان اشاره کرد و گفت: در این طرح نیکوکاران با پذیرش حمایت از یک یا چند فرزند مبالغی به شکل منظم پرداخت می‌کنند که مستقیماً به‌حساب این فرزندان واریز خواهد شد.

وی افزود: پایگاه‌های کمیته امداد اصفهان در روز عید غدیر به شکل ویژه آماده ثبت‌نام نیکوکاران گران‌قدر در این طرح بزرگ حمایتی هستند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار