کد خبر: 966175
تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۵۰
دبیر اجرایی بنیاد بین‌المللی غدیر استان اصفهان :
دبیر اجرایی بنیاد بین‌المللی غدیر استان اصفهان گفت: از جمله برنامه‌های عید غدیر امسال ایستگاه‌های سلامت، نمایشگاه کتاب، برنامه‌های سخنرانی علما در شب عید غدیر و جشن‌های بسیار منحصربه‌فرد در سطح استان است و 90 هزار پرس غذا در این روز بین مردم تقسیم خواهد شد

به گزارش خبر نگار جوان انلاین از اصفهان ،سخنگوی ئفترنماینده ولی فقیه وامام جمعه اصفهان اظهار کرد: چند سالی است که عید غدیر با شور و حالی عجیب مورد استقبال مردم قرار می‌گیرد. قضیه غدیر خم یک افتخار برای شیعه است و باید به این امر توجه داشته باشیم که تا یک هفته روز عید غدیر آیاتی برای شیعه نازل‌شده و تعداد آن به 40 آیه می‌رسد.

حجت الاسلام اسماعیل دست افکن در ادامه افزود: مرحوم علامه مجلسی 500 سند برای غدیر نقل می‌کند که نصف آن از کتب اهل سنت است.

دبیر اجرایی بنیاد بین‌المللی غدیر خاطرنشان کرد: شیعه از نظر اعتقادات، شجره طیبه قرآن است و عید غدیر بالاترین اعیاد سال است و عیدی مهم‌تر از آن نداریم و همین مسؤولیت ما را افزایش می‌دهد.

وی همچنین تصریح کرد: رحمت خدا در این عید بر بندگان نازل می‌شود و اگر مردم قدر غدیر آن را می‌دانستند، ملائکه روزی‌ده بار بر آن‌ها نازل می‌شدند.

دبیر اجرایی بنیاد بین‌المللی غدیر تأکید کرد: در روز غدیر رسالت پایان یافت و امامت آغاز شد و این عید بزرگداشت توحید است و بیعت با ولی خداست.

وی اظهار داشت: به‌حکم قرآن، غدیر ختم اعیاد است و به گفته امام خمینی غدیر مسأله روز است و بر این تأکید دارد که دین از سیاست جدا نیست.

دبیر اجرایی بنیاد بین‌المللی غدیر اعلام داشت: مقام معظم رهبری هم همه را در خصوص روز غدیر مسؤول می‌دانند.

دست افکن یادآور شد: هماهنگی‌های لازم با دستگاه‌های استانی و شهرستانی شکل‌گرفته تا روز عید غدیر با طراوت بیشتری نسبت به سال گذشته برگزار شود.

 گفته وی ایستگاه‌های سلامت، نمایشگاه کتاب، برنامه‌های سخنرانی علما در شب عید غدیر و جشن‌های بسیار منحصربه‌فرد در سطح استان از جمله برنامه‌های عید غدیر امسال است و 90 هزار پرس غذا در این روز بین مردم تقسیم خواهد شد.

 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار