کد خبر: 966086
تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۷
قهرمان وزنه‌برداری المپیک لندن گفت: تلاش می‌کنم در فرصتی که در اختیارم گذاشته شده توانایی‌ام را نشان دهم و به المپین‌ها خدمت کنم.
سرویس ورزشی جوان آنلاین: بهداد سلیمی در گفتگو با ایسنا درباره‌ی سمت جدید خود در کمیته ملی المپیک بیان کرد: آقای صالحی امیری با توجه به شناخت و لطفی که به من داشت، این فرصت را در اختیارم گذاشت تا توانایی خودم را نشان دهم. من مشاور او در امور المپین‌ها هستم و کار‌های مربوط به تمام المپین ها، پیشکسوتان و کسانی که هنوز ورزشکار هستند را انجام می‌دهم و سعی می‌کنم بتوانم به آن‌ها کمک کنم.

سلیمی در مورد اینکه شاید این توقع ایجاد شود که تمام مشکلات المپین‌ها را حل کند، تاکید کرد: حدود اختیارات من مشخص است و در همان حدود اختیارات تمام تلاشم را می‌کنم که به المپین‌ها خدمت کنم.

قهرمان المپیک لندن در پاسخ به این پرسش که در سال‌های آینده او در سمت جدیدی در کمیته ملی المپیک خواهیم دید یا خیر، تصریح کرد: حالا نمی‌توان به صورت قطعی گفت، اما فکر می‌کنم شروع خوبی برایم باشد و بتوانم راه جدیدی را آغاز کنم، همچنین قدم در عرصه‌های جدیدی بگذارم و تجربیات خوبی را کسب کنم.

او در پاسخ به پرسش دیگری مبنی براینکه یعنی از الان برای آینده برنامه ریزی کرده است که کجا فعالیت کند، گفت: فکر می‌کنم هنوز صحبت برای این مسائل زود باشد.

سلیمی در مورد اینکه به نظر می‌رسد از رشته خودش یعنی وزنه برداری دور شده باشد، تاکید کرد: به هر حال این کار هم به طور غیر مستقیم با وزنه برداری در ارتباط است، چون بخش عظیمی از المپین‌ها از وزنه برداری هستند که باید با آن‌ها در ارتباط باشم. هیچ وقت از وزنه برداری دور نمی‌شوم و تلاش می‌کنم حداکثر ارتباط را داشته باشم و سعی می‌کنم در جای جدید هم به وزنه برداری خدمت کنم.

وزنه بردار سابق تیم ملی ایران در پاسخ به این پرسش که تاکنون فدراسیون برای همکاری با او صحبت کرده است یا خیر، گفت: خیر. چیزی مطرح نشده است.
منبع: ایسنا
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار