کد خبر: 966078
تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۴
مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل:
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل گفت: کاروان سلامت جمعیت هلال احمر استان اردبیل همزمان با 19 استان کشور به مناطق دچار خشکسالی اعزام شد.

به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اردبیل، رامین معبودی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: این کاروان با حضور در بخش دُرُح شهرستان سربیشه استان خراسان جنوبی ضمن ديدار با خانواده‌ها، خدماتی چون ویزیت رایگان، ارائه خدمات دارویی رایگان به بیماران، خدمات آموزشی، توزیع بسته‌های بهداشتی و حمایتی بین آسیب دیده‌ها ارائه خواهند کرد.

وی از توزیع 1000 بسته بهداشتی و حمایتی و 11 هزار بطری آب در این طرح خبر داد و یادآور شد: ارائه خدمات حمایتی و اجتماعی به نیازمندان با استفاده از منابع و کمک‌های خیرین از جمله وظایف این جمعیت است.

معبودی همچنین از مشارکت 25 نفر در این حرکت خداپسندانه خبر داد و گفت: کاروان‌های سلامت جمعیت هلال احمر استان اردبیل با سرکشی به مناطق روستایی و محروم سعی در ارائه خدمات متنوع دارد.

 وی اضافه کرد: با برنامه ریزی‌های انجام شده قرار است این کاروان سلامت با حضور پزشک متخصص، پزشک عمومی، دندانپزشک، روان شناس، کارشناس مامایی، اپتومتریست، دارویار و پرستار در مدت سه روز حضور در تاریخ‌های 29 تا 31 مردادماه خود در استان خراسان جنوبی به مردم محروم و کمتر برخوردار این استان خدمات رایگان درمانی، بهداشتی و آموزشی ارائه کنند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل با اشاره به راه اندازی کمپین «نذر آب2» در مناطق حادثه دیده و متاثر از خشکسالی در استان خراسان جنوبی نیز گفت: در قالب این کمپین کمک های نقدی مردم استان را جمع آوری کرده و در راه بهبود وضعیت معیشت، آب و زندگی مردم استان محروم برای آن ها هزینه خواهیم کرد.

معبودی اظهار کرد: همشهریان عزیز می توانند جهت واریز کمک‌های نقدی خود از طریق درگاه موبایلی #112* اقدام نمایند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر