کد خبر: 966038
تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۹:۵۹
در آستانه رقابت‌های جهانی.
غیبت یکی از قدیمی‌ترین همکاران محمد بنا در اردوی اخیر تیم ملی کشتی فرنگی بسیار سوال برانگیز و مبهم شده است.
سرویس ورزشی جوان آنلاین: مرحله جدید اردوی تیم ملی کشتی فرنگی برای حضور در رقابت‌های جهانی در حالی از روز ۲۳ مردادماه در خانه کشتی تهران آغاز شده که از ابتدا نام ناصر نوربخش در بین مربیان دعوت شده به این اردو وجود نداشت.

ناصر نوربخش یکی از مربیان سازنده کشتی فرنگی و یکی از همکاران قدیمی محمد بنا در سالیان حضورش در راس امور تیم‌های ملی جوانان و بزرگسالان محسوب می‌شود که غیبت یکباره او در اردوی اخیر فرنگی‌کاران بسیار سوال برانگیز و عجیب است.

هر چند همکاری طولانی و قدیمی محمد بنا و ناصرنوربخش در طول این سال‌ها بار‌ها با اختلاف نظر و حتی قطع همکاری همراه بوده، اما حضور مجدد نوربخش در اردو‌های اخیر تیم ملی، نویدبخش آغاز و تداوم همکاری سازنده بین این دو چهره شناخته شده بود.

البته هنوز دلیل عدم حضور ناصر نوربخش در اردوی کنونی فرنگی‌کاران بطور رسمی و شفاف مشخص نشده، اما گفت همی شود شاید بروز اختلافات احتمالی در حاشیه تورنمنت بین المللی گرجستان باعث چنین اتفاقی شده است.

اردوی کنونی تیم ملی کشتی فرنگی با حضور ۲۹ فرنگی‌کار از روز ۲۳ مرداد ماه آغاز شده و تا روز ۳ شهریور ادامه دارد که محمد بنا در این مرحله از اردو با حذف نام ناصر نوربخش فقط از ایرج اسفندیاری فر، رسول جزینی، بهروز حضرتی پور، فرشاد علیزاده، عزیز ناقوسی و عادل بالی تبار به عنوان مربیان کادر فنی دعوت بعمل آورده است.
منبع: مهـــر
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار