کد خبر: 965864
تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۰:۱۲
با حضور رئیس سازمان بسیج مستضعفین
روز گذشته رئیس سازمان بسیج مستضعفین در سفر به مازندران ۵۱۶ پروژه اقتصاد مقاومتی و محرومیت‌زدایی بسیج را در شهرستان‌های این استان همزمان و به صورت ویدئو کنفرانس افتتاح کرد.
سرویس جامعه جوان آنلاین: آیین افتتاح ۵۱۶ پروژه اقتصاد مقاومتی و محرومیت‌زدایی بسیج در مازندران با حضور سردار غلامرضا سلیمانی، رئیس سازمان بسیج مستضعفین؛ سردار بابایی، فرمانده سپاه مازندران و احمد حسین‌زادگان، استاندار مازندران و مسئولان بسیج سازندگی به صورت ویدئو کنفرانس با مسئولان سازندگی شهرستان‌های استان مازندران برگزار شد.

این پروژه‌ها شامل ۳۶۶ طرح مشاغل خرد خانگی، ۱۱۰ پروژه بازسازی خانه‌های محرومان و مددجویان تحت کمیته امداد و ۴۰ طرح عمرانی و راهسازی بود که در طول یک ماه و به همت بسیج سازندگی استان مازندران تکمیل شد و با رمز مبارک «یا علی بن ابیطالب» از سوی رئیس سازمان بسیج مستضعفین به بهره برداری رسید.

در این مراسم سردار سلیمانی با اشاره به خدمتگزاری و انجام تکلیف انقلابی گفت: توجه به مناطق محروم و کم‌برخوردار، در کانون توجه نظام اسلامی قرار دارد.

سردار غلامرضا سلیمانی ضمن قدردانی از مسئولان استان و شهرستان‌های مازندران، خاطر نشان کرد: در ماهی که به ماه امامت و ولایت مولا نامگذاری شده، این فتخار را دارم که در افتتاح این پروژه‌ها حضور پیدا کنم.

همچنین احمد حسین‌زادگان، استاندار مازندران ضمن قدردانی از جهادگران بسیجی گفت: زحمات بسیج و سپاه باعث افزایش مقبولیت نظام می‌شود و سیل در مازندران باعث اتحاد بین دستگاه‌های دولتی، بسیج و سپاه شد و حضور بسیجیان جهادگر در کنار دولت نقش مؤثری را در بازسازی مناطق سیل زده داشته است.

وی افزود: مدیریت جهادگران بسیجی در اجرای پروژه‌ها می‌تواند الگوی مناسبی برای دستگاه‌های دولتی باشد تا با دور زدن پیچ و خم‌های زائد اداری کار را در سریع‌ترین زمان انجام دهند.

این مسئول تأکید کرد: بعد از سیل پروژه‌هایی را که نیاز به بازسازی سریع با کیفیت مناسب داشت، به سپاه استان می‌سپردم، چون با استفاده از ظرفیت بسیج سازندگی کار به بهترین نحو انجام می‌شود.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار