کد خبر: 965406
تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۳۹۸ - ۲۳:۲۲
تیم ایران در ادامه رقابت‌های انتخابی المپیک در روسیه با یک ترکیب جوان شده، مکزیک را در سه ست متوالی شکست داد تا امشب در دیداری حساس برای المپیکی شدن با روسیه دیدار کند.
سرویس ورزشی جوان آنلاین: دیروز در دومین روز از مرحله اول انتخابی المپیک در سن پترزبورگ روسیه، تیم ملی والیبال کشورمان برابر مکزیک به میدان رفت. تیم کشورمان که در بازی اول مقابل کوبا در یک بازی سخت ۳ بر ۲ به برتری رسیده بود، دیروز با تصمیم کولاکوویچ با یک ترکیب جوان شده و بدون بازیکنان اصلی مقابل مکزیک قرار گرفت.
تیم کشورمان در غیاب ستاره‌هایش با ترکیب جواد کریمی، مسعود غلامی، علی اصغر مجرد، پوریا یلی، محمد جواد معنوی‌نژاد، فرهاد قائمی و محمدرضا مؤذن بازی با مکزیک را آغاز کرد تا بازیکنان اصلی با تصمیم کولاکوویچ برای بازی حساس امشب مقابل روسیه استراحت کنند.
بازی را تیم کشورمان آغاز کرد و از همان امتیاز‌های اول ملی‌پوشان جوان ایران توانستند برتری‌شان را مقابل مکزیک دیکته کنند، طوری که وقت اول فنی استراحت با نتیجه ۸ بر ۴ برای ایران به دست آمد. در ادامه برتری شاگردان کولاکوویچ ادامه پیدا کرد و وقت دوم فنی استراحت هم با برتری ۱۱ بر ۱۶ ایران به دست آمد و در نهایت تیم کشورمان با نتیجه ۲۵ بر ۱۸ ست اول را به نفع خودش به پایان رساند تا در ست شماری یک بر صفر پیش بیفتد.
ست دوم را مکزیکی‌ها بهتر آغاز کردند و در شروع مسابقه توانستند ۲ امتیاز از تیم ما پیش بیفتند و این روند را تا وقت استراحت فنی اول ادامه دادند و بازی با نتیجه ۸ بر ۶ به وقت استراحت فنی رسید. در ادامه تیم کشورمان توانست در امتیاز ۱۰ اختلاف را جبران کند تا دو تیم مساوی شوند. روند خوب بازی تیم کشورمان ادامه پیدا کرد تا وقت دوم فنی استراحت با برتری ۱۶ بر ۱۳ تیم کشورمان رقم بخورد. برخلاف ست اول تیم کشورمان در ست دوم هرچند کار سخت‌تری داشت، اما در نهایت توانست این ست را هم با نتیجه ۲۵ بر ۲۱ پیروز شود و یک ست تا پیروزی فاصله داشته باشد.
ست سوم را باز هم مکزیکی‌ها بهتر شروع کردند و توانستند با نتیجه ۸ بر ۶ از ایران پیش بیفتند تا تیم‌ها به وقت استراحت فنی اول بروند. در امتیاز ۱۶ بر ۱۴ به سود ایران یک بار دیگر هر دو تیم به وقت استراحت فنی رفتند و در نهایت این ست با نتیجه ۲۷ بر ۲۵ به سود ایران تمام شد تا تیم کشورمان با نتیجه ۳ بر صفر مکزیک را شکست دهد و برای رسیدن به المپیک امشب مقابل روسیه به میدان برود.
در پایان این مسابقه پوریا یلی، پشت‌خط‌زن تیم ملی والیبال ایران توانست به تنهایی ۲۰ امتیاز برای ایران کسب کرده و عنوان امتیازآور‌ترین بازیکن میدان را به خود اختصاص دهد. تیم ایران در این مسابقه ۴۴ امتیاز از اسپک، ۷ امتیاز از دفاع روی تور، ۴ امتیاز از سرویس و ۲۲ امتیاز از اشتباهات مکزیک کسب کرد. در مقابل مکزیکی‌ها هم ۴۰ امتیاز از اسپک، ۲ امتیاز از دفاع روی تور، ۳ امتیاز از سرویس و ۱۹ امتیاز از اشتباهات ایران به دست آوردند.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار