کد خبر: 964903
تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۶:۵۰
تحقیقات درباره ادعای پسر یکی از مدیران اقتصادی که مدعی است دختری جوان گوشی تلفن همراه ۷۰۰‌میلیون‌تومانی را از خانه‌اش سرقت کرده است، در جریان است.
سرویس جامعه جوان آنلاین: به گزارش خبرنگار ما، ساعت‌۱۵ روز شنبه، ۱۲‌مردادماه مأموران کلانتری‌۱۲۲ دربند از درگیری زن و مردی در یکی از خانه‌های نیاوران با خبر و در محل حاضر شدند. در اولین بررسی‌ها صاحبخانه که مردی ۳۷‌ساله بود مدعی شد زن جوان قصد سرقت لوازم خانه‌اش را داشت که با او درگیر شده و سپس پلیس را با خبر کرده‌است. مرد صاحبخانه همچنین گفت که زن جوان گوشی تلفن همراه ۷۰۰‌میلیون‌تومانی‌اش را سرقت کرده است. او گفت: من از یکی از دوستانم ۹۰۰‌میلیون تومان طلب داشتم. این گوشی را در قبال بخشی از طلبم گرفتم و قرار بود که ۲۰۰‌میلیون تومان پول هم از او بگیرم که حالا این زن گوشی‌ام را سرقت کرده است.
با طرح شکایت، مأموران زن جوان را بازداشت کردند و به دستور قاضی ایردموسی، بازپرس شعبه پنجم ویژه سرقت زن جوان مورد تحقیق بیشتر قرار گرفت. او گفت‌: شاکی دروغ می‌گوید که من قصد سرقت از خانه‌اش را داشتم. گوشی تلفن گرانقیمت او را هم سرقت نکرده‌ام. او در شرح ماجرا گفت: شاکی پسر یکی از آقازاده‌های اقتصادی است که من مدتی قبل در یک مهمانی با او آشنا شدم. مدتی که از آشنایی ما گذشت او پیشنهاد ازدواج داد که قبول کردم و دهم اردیبهشت‌ماه امسال بود که با هم نامزد کردیم. دختر جوان ادامه داد: پس از نامزدی، من جهیزیه‌ام را به خانه او آوردم و در این مدت با هم زندگی می‌کردیم. حتی یک‌میلیون و ۵۰۰‌هزار دلار و انگشتری طلا گرانقیمتم را هم به نامزدم دادم تا با فروش آن کار کند و سودش را به من بدهد به طوری که از لحظه دادن دلار و انگشتری فیلم و عکس هم دارم.
زن جوان درباره ادعای نامزدش درباره سرقت هم گفت: مدتی قبل متوجه شدم که نامزدم و پدرش در کار خلاف فعالیت می‌کنند و لوازم خطرناکی هم در خانه نگه می‌دارند. سر همین موضوعات بود که با هم اختلاف پیدا کردیم. روز جمعه ۱۱‌مردادماه سر این موضوع بار دیگر با هم مشاجره کردیم. وقتی مشاجره‌مان بالا گرفت او شروع به کتک زدن من کرد و من را از خانه بیرون انداخت. امروز با نامزدم تماس گرفتم، اما به تماس‌هایم جواب نداد. با کلیدی که داشتم وارد خانه شدم و مشغول جمع کردن لوازم خودم بودم که وارد شد و شروع به کتک زدن من کرد، به طوری که چند نقطه از بدنم به شدت آسیب دید. بعد هم با پلیس تماس گرفت و مدعی شد که من قصد سرقت داشته‌ام.
تحقیقات بیشتر به دستور بازپرس در این باره جریان دارد.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار