کد خبر: 964549
تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۰:۱۹
هرگز اجازه نمی‌دهیم آرزو‌های شوم و خواسته‌های خطرناک و ویرانگر ذهنی دشمنان به واقعیت تبدیل شود. مردم ستون‌های محکم سپاهند. ما با قوت شما تحت رهبری پیشوای‌مان همه جا را امن می‌کنیم، با دشمنان می‌جنگیم و در حین جنگ می‌سازیم.
سرویس سیاسی جوان آنلاین: به گزارش سپاه نیوز، سردار سرلشکر پاسدار حسین سلامی روز پنج‌شنبه در مراسم افتتاح و بهره‌برداری از ۲ هزار و ۵۳۳ پروژه محرومیت‌زدایی در سیستان و بلوچستان، این استان را سرزمین درخشان، مردان و زنانش را شجاع، مؤمن، وفادار، امین، نجیب، کریم و شریف توصیف کرد و گفت: وفاداری خصلت برجسته و نماد مردمان این سرزمین است.
سلامی با بیان اینکه مردمان این خطه شایسته خدمت، امنیت، رفاه و پیشرفت هستند، ادامه داد: سیستان و بلوچستان نماد امت واحده اسلامی، نماد درهم فشردن دست‌های شیعه و سنی، نماد مقاومت‌ها و حماسه‌آفرینی‌ها و سلحشوری‌های بلوچ و سیستانی و سایر مردانی است که از اقصی نقاط ایران اسلامی برای خدمت آمده‌اند تا اینجا را از شر شیاطین ایمن کنند. فرمانده کل سپاه تصریح کرد: برای ما حضور در جمع شما سرافرازان و غیرتمندان افتخاری جاودانه، شرف، فضیلت و ارزش جاودانه است. این حضور بی‌هیچ منتی یک وظیفه و یک دستور از پرچمدار و رهبر فرزانه انقلاب است که قلبش برای سربلندی و مجد و عظمت و شکوه ایران اسلامی و سیستان و بلوچستان می‌تپد.

مردم ستون‌های محکم سپاهند
سرلشکر سلامی گفت: برنامه استکبار جهانی این است تا مسلمانان را به جان هم بیندازد، آواره‌شان کند و آنان را پشت سیم‌خاردار‌های اروپا تحقیر کند. برای این سرزمین هم در رؤیاهای‌شان همین خواب را دیده بودند؛ انقلاب ما همه جا برای دفاع از مستضعفین با مستکبران درگیر شد و جوانان دلاور این سرزمین برای این امر پا به عرصه گذاشتند. پرچم انقلاب بر دوش امام امت و رهبر فرزانه انقلاب اسلامی بوده و است. این پرچم در اهتزاز است و ما هم هستیم. هرگز اجازه نمی‌دهیم آرزو‌های شوم و خواسته‌های خطرناک و ویرانگر ذهنی دشمنان به واقعیت تبدیل شود. ما این اجازه را نمی‌دهیم و به پشتیبانی شما متکی هستیم. وی تصریح کرد: مردم ستون‌های محکم سپاهند. ما با قوت شما تحت رهبری پیشوای‌مان همه جا را امن می‌کنیم، با دشمنان می‌جنگیم و در حین جنگ می‌سازیم.

در کنار امنیت، به رفاه مردم و عزت ملت هم فکر می‌کنیم
سرلشکر سلامی گفت: در بازدید از قرارگاه قدس مشاهده کردیم فرزندان برومند میهن چطور قلب کوه‌ها را شکافته و پرچم ایران اسلامی را با چشمانی باز و اراده‌های محکم برافراشته‌اند. مشاهده کردیم که چرا دیگر راهی برای نفوذ دشمن نیست و چگونه بر دشمنان و سیاست امریکا و صهیونیست‌ها و دیگر متحدان منطقه‌ای‌شان غلبه کردیم؛ همه جا بوی اقتدار، رمز افتخار و مفهوم سربلندی دیده می‌شد. وی افزود: این انتهای کار ما نیست. ما تنها به امنیت نمی‌اندیشیم، بلکه به رفاه مردم، پیشرفت سرزمین و عزت ملت فکر می‌کنیم. فلسفه وجود ما همان‌طور که رهبر فرمودند خدمت به مردم است. سپاه متعلق به شما، ملک شما، دارایی شما، ثروت شما و قدرت شماست. شما حاکمان سپاهید و ما خادمان شما. صادقانه می‌گویم خدمت زیباترین واژه‌ای است که ما به آن فکر می‌کنیم. در کنار آن به امنیت می‌اندیشیم و برای تحقق آن عمل می‌کنیم.
فرمانده کل سپاه گفت: هنوز فرزندان برومند ما شهید می‌شوند و این بهای امنیت است. دشمن ساکت نیست و بی‌رحم است، اما فرزندان ملت و مردان دلیر این سرزمین هوشیار و مسلطند. از شهادت نمی‌ترسیم ولی انتقام هم می‌گیریم. اجازه نمی‌دهیم هیچ دشمنی نگاهی نامحرم به این سرزمین داشته باشد، اما در کنار آن هرچه در توان داشته باشیم برای بهبود و معیشت مردمان این کشور نه تنها در سیستان و بلوچستان، بلکه هر کجا احساس کنیم محرومیتی وجود دارد به کار می‌گیریم؛ امکانات مان را در اختیار مردم قرار می‌دهیم و می‌سازیم. سرلشکر سلامی در پایان با تأکید بر اینکه ۲ هزار و ۵۳۳ پروژه، بخشی از نگاه ما است. در دایره نگاه ما محرومیت باید نابود شود، این هدف ماست و هر روز به آن وسعت می‌دهیم. اظهار کرد: امروز هم توزیع ۷۶۰ سری جهیزیه، با کمک به مردم و خیرین و همه و همه کاری می‌کنیم که هیچ‌کس نیاز به جهیزیه نداشته باشد، با اشتغال، با سازندگی ملت توانمند می‌شوند. این آرمان ماست. با همه دشمنان از فقر و محرومیت تا بدخواهان ستیز می‌کنیم، اما به کمک شما نیازمندیم. با حمایت شما دشمن را پشت سر می‌گذاریم و ادامه می‌دهیم. در این شرایطی که جهان قدرت ثروت و حضور ایران را تحریم کرده ایران را خواهیم ساخت؛ این جهاد اقتصادی کمتر از جنگ در سایر عرصه‌ها نیست.

خدمت به مردم را افتخار خود می‌دانیم
فرمانده کل سپاه همچنین در جمع فرماندهان و مسئولان ستاد فرماندهی نیروی زمینی سپاه، قرارگاه قدس و سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان، همزمانی فعالیت‌های فرهنگی و اجتماعی و اقدامات سازندگی و محرومیت‌زدایی سپاه با پیش برندگی برنامه‌های امنیت‌ساز را نماد عینی استراتژی دفاع همه‌جانبه حضرت امام (ره) و تأییدات مکرر رهبر معظم انقلاب اسلامی توصیف و تصریح کرد: خدمت به مردم ایران به ویژه مردم نجیب و شریف سیستان و بلوچستان افتخار سپاه است. سلامی با قدردانی از تلاش‌های خستگی‌ناپذیر و مجاهدانه فرماندهان و رزمندگان و اظهار خرسندی از به ثمر نشستن اقدامات آنان در برقراری امنیت پایدار مردمی در استان سیستان و بلوچستان و خنثی‌سازی تهدیدات و باطل کردن خواب‌های آشفته دشمنان گفت: نیروی زمینی سپاه به عنوان خط و صف مقدم نیرو‌های مسلح و مدافعان میهن اسلامی در این منطقه، با مجموعه کاملی از دشمنان انقلاب و نظام مواجه است که به گونه‌ای تمام‌عیار در سطوح راهبردی، تاکتیکی و عملیاتی علیه ملت ایران به صحنه آمده‌اند، در واقع سیستان و بلوچستان نقطه کانونی و تلاقی توطئه‌های دشمنان منطقه‌ای، فرامنطقه‌ای، محلی و نقطه‌ای در نبرد نگرش‌ها و جنگ اراده‌ها و ادراک‌ها برای به مخاطره انداختن امنیت و آرامش مردم ما به شمار می‌رود. فرمانده کل سپاه با بیان اینکه امنیت به خودی خود به وجود نمی‌آید، اما به خودی خود از بین می‌رود، تصریح کرد: ما باید هر روز به طراحی و انجام تلاش جدید روی بیاوریم، دشمن روش‌های خود در دشمنی با ملت ایران را هر روز تغییر می‌دهد و ما باید با هوشمندی و اشراف اطلاعاتی و تسلط رویکرد‌ها و رفتار‌های آن، جلوتر از آن‌ها عمل کنیم.

دایره مأموریت‌های سپاه
سرلشکر سلامی با تأکید بر اینکه نیروی زمینی سپاه از قابلیت‌ها و ظرفیت‌های لازم برای تبدیل شدن به قدرت برتر در تراز جهانی برخوردار است، گفت: پاسداران انقلاب اسلامی به لحاظ عاطفی، احساسی، رأفت و همدردی، همراه مردم و چه بسا در متن خانه و زندگی مردم حضور دارند و عطر و حرارت این حضور برای آنان امیدآفرین و منشأ اعتماد و آرامش شده است. سرلشکر سلامی تأکید کرد: سپاه در سیستان و بلوچستان تنها امنیت مرز و استان را تأمین نمی‌کند بلکه دایره مأموریت‌های پاسداری، حفظ همه ارزش‌های انقلاب از جمله استقلال، تمامیت ارضی، عزت و اقتدار ملی را شامل می‌شود. وی همزمانی فعالیت‌های فرهنگی و اجتماعی و اقدامات سازندگی و محرومیت‌زدایی سپاه با پیش برندگی برنامه‌های امنیت‌ساز را از پدیده‌های مأموریتی معنادار و کم‌نظیر و نماد عینی استراتژی دفاع همه‌جانبه حضرت امام (ره) پس از جنگ تحمیلی هشت ساله و اوامر و تأییدات مکرر رهبر عظیم الشان انقلاب اسلامی حضرت آیت‌الله‌العظمی امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی) توصیف و تصریح کرد: خدمت به مردم ایران به ویژه مردم نجیب و شریف سیستان و بلوچستان افتخار سپاه است و خدای بزرگ را شاکریم که این مدال خدمتگزاری امروز بر سینه همه پاسداران انقلاب در این منطقه و دیگر مناطق کشور می‌درخشد.
فرمانده کل سپاه خطاب به مرزداران و رزمندگان نیروی زمینی سپاه خاطرنشان کرد: شما تحت تدابیر و فرامین فرماندهی معظم کل قوا (مدظله‌العالی) به رغم تهدیدات شبکه‌ای و تو در توی دشمنان، امنیت پایدار را با حجم اقدامات مؤثر خود در منطقه برقرار و ظرفیت‌های بسیار قدرتمند، جهش‌های بلند و امیدآفرینی برای حرکت به سمت آینده را ساخته‌اید و به فضل الهی ملت شایسته و شریف ایران نتایج درخشان، ارزنده و تاریخ‌ساز آن را مشاهده خواهند کرد.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار